Vraag

Toestelkosten te lang doorbetaald

  • 26 December 2019
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vier jaar lang in mijn abonnementskosten ook de kosten voor de aanschaf voor het toestel betaald.

Dit zou dus eigenlijk maar twee nodig zijn geweest. Ik heb nu voor mijn iPhone twee keer de aanschafprijs betaald. Het zou netjes geweest zijn als KPN mij daarop geattendeerd zou hebben. Nu vindt op KPN-site alleen een formulier voor teruggave van eventueel teveel betaalde rente. Maar dit is wat anders.

Hoe kan ik nu het beste handelen om het onterechte betaalde aan KPN geld terug te krijgen?

MVG Robert

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


1 reactie

Reputatie 7

Hallo @Robertmobile, welkom op het KPN forum. Je hebt gelijk, dat is niet gewenst. Ik help je hierbij. Zou je je forumprofiel willen invullen met de benodigde gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobielnummer en klantnummer. Dan gaan we hierna kijken. Ik hoor graag van je :)  

Reageer