Beantwoord

verdwenen MB

  • 29 October 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Bij de overgang van mijn abonnement van Telfort naar KPN is mijn internettegoed (van 30.000MB) verdwenen. Hoe krijg ik dat terug?

icon

Beste antwoord door Babylonia 29 October 2020, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Een data-bundel heeft alleen betrekking op mobiele telefonie.
Mobiele telefonie is al overgegaan van Telfort naar KPN pakweg een half jaar geleden.
Zou je dan naar ik denk een half jaar eerder hebben kunnen ontdekken.
Die hoeveelheid en tegoeden van “toen” is naar ik denk moeilijk meer te achterhalen.
Gedurende die periode heb je natuurlijk ook gewoon data opgemaakt (en weer opgebouwd).

Of is dat nu pas verdwenen met de rest van de overgang van “vast internet” naar KPN?
Maar dat zou naar ik denk geen invloed kunnen hebben op de administratieve gegevens van mobiele telefonie?

Met de overgang “nu” is alleen het administratieve deel van “vast internet” bij het reeds bestaande KPN account (waar mobiel reeds was ondergebracht) “erbij gekomen”.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ronald_KPN, welkom! Het klopt wat Babylonia zegt. De omzetting voor zowel mobiel als vaste diensten was puur administratief. Je neemt, als je niets gewijzigd hebt, nog steeds twee maanden jouw MB's mee. Daarna komen ze wel te vervallen, maar dat was bij Telfort ook zo. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.