Vraag

verlenging mobiel abonnement

  • 22 October 2020
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb per ongeluk 2 keer het verlengings proces doorlopen. Ik hoop dat ik toch maar 1 keer een nieuwe telefoon krijg :-)


3 reacties

Ik heb trouwens ook geen mail ontvangen. Kunnen jullie zien of mijn verlenging goed is gegaan?

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Richard bravenboer, welkom op ons Forum! Thanks voor je berichtje. Oeps... kan gebeuren natuurlijk. Heb je inmiddels al een collega gesproken? Of een bevestiging ontvangen? Mocht je toch per ongeluk twee keer een bevestiging hebben ontvangen met twee ordernummers, dan wil ik je aanraden om één van de twee verlengingen te annuleren. Dat kan door te bellen naar 0800-0402. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben!

Ik heb ondertussen contact gehad. 

Reageer