Beantwoord

volledig contracht inzien

  • 20 October 2020
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Goede dag KPN,

 

ik zat eerst bij Telfort maar door de overname van jullie zit ik nu bij kpn.

ik wil heel graag mijn  volledige mobiele contract inzien.

ik kan hem niet vinden in mijn mailbox noch de overige mappen bij mijn mail.

En ingelogd bij mijn kpn zie ik hem ook nergens.

wel raar wanneer ik ingelogd ben op mijn kpn dat ik niet rechtstreeks ergens mijn volledige contract kan inzien.

maar goed misschien zie ik iets over het hoofd en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten Joeri 

 

icon

Beste antwoord door Loes_ 29 October 2020, 09:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @joeriw, welkom op ons Forum. Bedankt voor je berichtje! 
 

Excuses dat ik nu pas aan je berichtje toe kom. Het is momenteel erg druk dus het kan wat langer duren dan dat je normaal gesproken van ons gewend bent. Allereerst welkom bij KPN :wink: . Nu moeten we nog voor elkaar zien te krijgen dat je je contracten in kan zien in de app. Je kunt meerdere producten koppelen aan je account. Ik ga je proberen te helpen: 

Gebruik je e-mailadres als gebruikersnaam. Dan kun je je KPN producten koppelen aan deze gebruikersnaam. Log hiervoor in op MijnKPN en ga naar Producten in het menu. Klik daar op Producten toevoegen en kies welk product je wilt koppelen aan MijnKPN. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot jouw producten. Vervolgens kun je de producten inzien en eventueel zaken wijzigen. Ook kun je daar de facturen terugvinden en het contract dat je hebt. 

 

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben!

Reageer