Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt mijn abonnement weer gedeblokkeerd?

  • 25 november 2023
  • 6 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik heb mijn mobiele achterstand gisteren 10:00 ochtend betaald via jullie sms link , moet binnen 2 uurtjes  aangesloten weer zijn . Ben 1 dag verder nog mobiel geblokkeerd 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Sweety1234 ,

De afdeling die dat regelt, werkt niet in het weekend. Bel daarom maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 25 november 2023

Is die twee uur een belofte o.i.d. van KPN?
Of een wens van jou?

Verder kan het soms helpen te telefoon uit en aan te zetten.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 25 november 2023

Hallo @Sweety1234 ,

De afdeling die dat regelt, werkt niet in het weekend. Bel daarom maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. 


  • Nieuwkomer
  • 25 november 2023

Heb al hun 3 keer gebeld, dat nog niet verwerkt is. Betaling die vanaf 10:00 in de ochtend betaald nog niet verwerkt? Maar kan wel zien groene vinkjes àlles betaald is. Om de blokkade is jullie snel , maar om te deblokkeren moet wij lang wachten.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Sweety1234, logisch dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden! Wat @Noordzee hierboven aangeeft klopt, onze afdeling collections kan je hiermee helpen. Via het forum hebben we helaas geen andere mogelijkheden. Ik hoop dat je verbindingen snel weer hersteld zijn. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 30 november 2023
Noordzee schreef:

Hallo @Sweety1234 ,

De afdeling die dat regelt, werkt niet in het weekend. Bel daarom maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. 

Sweety1234 schreef:

Heb al hun 3 keer gebeld, dat nog niet verwerkt is. Betaling die vanaf 10:00 in de ochtend betaald nog niet verwerkt? Maar kan wel zien groene vinkjes àlles betaald is. Om de blokkade is jullie snel , maar om te deblokkeren moet wij lang wachten.

@Sweety1234 

Is het de vierde keer wel gelukt via 0800-0402? 


  • Nieuwkomer
  • 30 november 2023

Ja gelukkig wel , hun hebben mij zelf gebeld en excuses aangeboden.