Zeer slechte service

  • 5 February 2019
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Vandaag is mijn toestel Samsung S8 vast gelopen met een softwareupdate, toestel gaat aan en uit updated tot 24% en dit herhaald zich constant, verder gebeurd er niets meer.
Net bij de KPN winkel geweest met mijn toestel. Verkoper moest op Google opzoeken wat hij moest doen!! Dingen die ik natuurlijk allang zelf had geprobeerd. Nu wordt het toestel opgestuurd voor reparatie en ben ik hem twee weken kwijt!!!!! Voor een leentoestel had ik maar een verzekering moeten nemen, die ik ooit heb gehad. maar als er dan iets is valt het er net niet onder.
Als dit nu mijn fout was geweest.
Wij hebben thuis drie KPN abonnementen mobiel en verder alles van KPN thuis. Hier gaat snel verandering in komen, wat een slechte service zeg dit, iemand twee weken zonder toestel laten zitten.
Ben al 20 jaar bij KPN maar dit is tevens het laatste jaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jahzegers, welkom op het forum. Allereerst, ontzettend naar dat je toestel defect is. Dat je toestel opgestuurd moet worden is niet anders, als het om een fabrieksfout gaat zal de fabrikant hiernaar moeten kijken. Dit valt onder de verkoper- en fabrieksgarantie. Gelijk 1 toestel krijg je inderdaad mee als je een verzekering hebt, dat je dit in het verleden hebt gehad is niet van toepassing. De verzekering moet logischerwijs op dat moment actief staan.

Ik vind het ontzettend jammer dat je naar aanleiding hiervan van plan bent om ons te verlaten, uiteraard je eigen keuze en goed recht. Overigens krijg je, zover ik weet, bij geen andere provider een leentoestel bij een reparatie zonder aanvullende service af te nemen.