Vraag

De WPS knop is verdwenen uit de webinterface

  • 22 May 2024
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Dag forum leden,

 

Voor de update van het modem welke wij hebben zat er een wps button in de web interface deze is nu weg. Het was makkelijk dat je de wps kon activeren op afstand dan hoef je je niet telkens naar het modem te lopen. Wordt dit weer geactiveerd?

Groet Hans


9 reacties

Welk merk en type modem heb je @hanstukker ?

 

Ik meen men de laatste update dat de softwarematige WPS knop verplaatst is naar een andere pagina @hanstukker 

Ik zou gewoon de schermen even doorlopen totdat je de knop tegenkomt.

Succes.

 

Ik meen men de laatste update dat de softwarematige WPS knop verplaatst is naar een andere pagina @hanstukker 

Ik zou gewoon de schermen even doorlopen totdat je de knop tegenkomt.

Succes.

 

Nergens te vinden in geen enkel hoofdmenu met zijn sub menu's 

Wacht dan even de reactie van een forumlid of moderator af die hetzelfde modem met dezelfde firmware heeft, ik kan het helaas niet voor je nakijken want ik heb een ander type modem van KPN @hanstukker 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @hanstukker, welkom hier op de KPN community. Ik heb even navraag voor je gedaan naar de WPS functie in de webinterface, 

Alle KPN modems krijgen dezelfde KPN Software. Alle functionaliteiten worden gelijk getrokken. Onze box 14 heeft geen WPS functionaliteit, maar maakt wel gebruik van dezelfde KPN software voor modems. Dat is dan ook de reden dat bij de Box 12 deze functie eruit is gehaald. 

Reputatie 7
Badge +21

Onze box 14 heeft geen WPS functionaliteit, maar maakt wel gebruik van dezelfde KPN software voor modems. Dat is dan ook de reden dat bij de Box 12 deze functie eruit is gehaald. 


Hi @Jeroen van KPN , is daarmee de fysieke WPS drukknop ook “buiten werking” geraakt?

Reputatie 7
Badge +24

Alle KPN modems krijgen dezelfde KPN Software. Alle functionaliteiten worden gelijk getrokken. Onze box 14 heeft geen WPS functionaliteit, maar maakt wel gebruik van dezelfde KPN software voor modems. Dat is dan ook de reden dat bij de Box 12 deze functie eruit is gehaald. 

Dat is een rare werkwijze.

Diezelfde KPN Software komt ook op de Experiabox v10. De Experiabox v10 ondersteund geen WiFi 6. Gaan jullie dan ook de WiFi 6 bij de KPN Box 12 en 14 uitschakelen? 

Alle KPN modems krijgen dezelfde KPN Software. Alle functionaliteiten worden gelijk getrokken. Onze box 14 heeft geen WPS functionaliteit, maar maakt wel gebruik van dezelfde KPN software voor modems. Dat is dan ook de reden dat bij de Box 12 deze functie eruit is gehaald. 

Dat is een rare werkwijze.

Diezelfde KPN Software komt ook op de Experiabox v10. De Experiabox v10 ondersteund geen WiFi 6. Gaan jullie dan ook de WiFi 6 bij de KPN Box 12 en 14 uitschakelen? 

Nou dan gaat het met de functionaliteit behoorlijk op achteruit.

Reageer