Beantwoord

KPN Box 12 en Experia Wifi

  • 9 June 2024
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 2

Anderhalf jaar geleden heb ik een box 12 ontvangen. Omdat ik in de oude situatie een Experia wifi rechtstreeks op de box had aangesloten (dat moest volgens de beschrijving) en een tweede Experia wifi via een switch op de bovenverdieping had staan, heb ik dat bij de box 12 zo overgenomen. (advies van KPN helpdesk). Mijn vraag is nu; klopt deze situatie zoals ik die heb opgesteld of "saboteer” ik nu mogelijkheden van mijn box 12. In een ander topic mbt dit onderwerp las ik dat de wifi van box 12 wordt uitgeschakeld als je de Experia wifi gebruikt. Die indruk heb ik echter niet. Moet de eerste Experia wifi rechtstreeks op en bij de box 12 worden aangesloten of mag ik die ook in een andere ruimte zetten (ook via een switch). Hoop dat mijn vraag duidelijk is want ik wil eigenlijk die eerste Experia wifi weghalen bij de box 12 en via de switch in de woonkamer zetten. Andere belangrijke vraag is natuurlijk of wifi nu wel of niet gedeactiveerd wordt in box 12 als de experia wifi's zijn aangesloten.

icon

Beste antwoord door N.N. 9 June 2024, 17:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

wifi van box 12 wordt uitgeschakeld als je de Experia wifi gebruikt.

Dat geldt alléén bij de V10, niet bij de KPN Box 12.

Met de experia wifi neem ik aan dat je bedoelt die zwarte vierkante die je alleen bekabeld aan kunt sluiten @Rokalu 

Je mag die experia wifi's neerzetten waar je wilt, mits je maar de mogelijkheid hebt om ze bekabeld aan te sluiten op de modem, rechtstreeks of anderszins.

Reputatie 2

Inderdaad, ik heb de zwarte experia wifi kastjes. Volgens mij is het antwoord duidelijk, bedankt!

Reputatie 7
Badge +11

Inderdaad, ik heb de zwarte experia wifi kastjes. Volgens mij is het antwoord duidelijk, bedankt!

Graag gedaan @Rokalu 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rokalu, welkom op onze community! Mooi opgelost @N.N.! Ik heb nog wel even een linkje naar de kennisbank toegevoegd als je t niet erg vindt 😊

Reageer