Beantwoord

Modem kapot: hoe kom ik zsm aan een nieuw modem?

  • 16 January 2022
  • 6 reacties
  • 2385 keer bekeken

Mijn modem is kapot, hij doet helemaal niks meee heb alles geprobeerd. Hij ging al bijna 10 jaar mee. Nu ben ik al een uur bezig om via jullie site een nieuw modem te bestellen, maar het is gewoon onmogelijk. Ik wordt erg gefrustreerd, mijn zoontje heeft morgen thuis onderwijs , ik heb dus echt internet nodig ! Hoe kom ik aan een nieuw modem zsm?

mvg Claudia dassen 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 January 2022, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Claudiadassen ,

Welk modem heb je?

Hoe branden de lampjes?

Snel, bellen met 0800-0402, bereikbaar voor storingen maar dan word die op zijn vroegst morgen verstuurd via de site (Mijn KPN omgeving) kan je het proberen via de wifi tool

Echt snel, zoek een geschikte fritzbox op MP op in je buurt, haal hem vandaag nog op en je hebt twee vliegen in 1 klap, een beter modem en gelijk verbinding als je modem echt stuk is.

Badge +19

Bel gratis de klantenservice.  0800-0402.

De snelste manier is om vanmiddag naar een KPN winkel te gaan .

Let op:niet alle winkels zijn op zondag open,Kijk Hier welke winkel open is bij jou in de buurt .

 

Oh ja,als je naar de KPN winkel gaat neem dan wel je huidige modem+adapter mee

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Claudiadassen! Wat balen dat je modem defect is! 

Heb je al geprobeerd om het modem te herstarten of te resetten? Als het modem het echt helemaal begeven heeft (na bijna 10 jaar, wow!), dan is het snelste en beste wat je kunt doen bellen met onze klantenservice: het telefoonnummer is al genoemd lees ik.
 

  • We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Telefonisch worden er een aantal controles gedaan en als het modem daadwerkelijk omgeruild moet worden, dan wordt er een omruilafspraak met jou ingepland. Een omruilafspraak heeft 3 opties:

  1. Kosteloos omruilen bij een servicepunt van PostNL 
  2. Omruilen via een koerier bij jou thuis (eenmalige kosten €10)
  3. Omruilen via één van onze winkels. @martijn197108  noemde het al, maar let op: hier zitten voorwaarden aan verbonden! 
    Telefonisch wordt er gecheckt of de winkel bij jou in de buurt een modem op voorraad heeft en zo ja, dan wordt er een aantekening gemaakt dat er telefonisch contact geweest is èn het modem omgeruild kan worden. Zonder telefonisch contact + aantekening bij jouw klantgegevens kun je geen modem omruilen in de winkel (en loop je het risico naar een winkel te gaan die geen apparatuur op voorraad heeft): zou zonde zijn! 

Als je ook mobiele abonnementen via ons hebt lopen, kunnen wij extra tegoed bijschrijven, zodat je in ieder geval, in de tussentijd tot het nieuwe modem er is, via mobiel internet verder kunt.

Laat je weten of het gelukt is om contact met ons op te nemen?