Beantwoord

2 bundels zitten elkaar in de weg

  • 8 July 2019
  • 7 reacties
  • 332 keer bekeken

Ik heb voor mijn vakantie een maand onbeperkt gehaald maar dit is voor mij iets te traag. Ik heb daarom een ander pakket gekocht met het idee dat ik het onbeperkte pakket uit kan zetten. Ik kan daar op de app niks over vinden hoe ik die uit kan zetten en mijn internet is nog steeds te traag. Er worden echter wel mb's van mijn andere pakket afgeschreven
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 July 2019, 13:16

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Benjamin288 , Join the gang ;)
https://forum.kpn.com/prepaid-16/traag-internet-met-prepaid-gsm-met-een-100mb-maandbundel-25mb-s-475522
Je kan zelf géén bundels uitzetten. Maar wat erger is: kpn kan zelf ook geen bundels uitzetten, althans dat schijnt hééél véééĺ tijd en moeite te moeten kosten (wsl de duur van een gem. vakantie), lees mijn draad daarover terug. Ondertussen staat kpn wel toe dat je nieuwe bundels kunt kopen, maar die leveren niks op, de eerste bundel die je hebt afgesloten blijft heersend.

Vriendelijk verzoek om even flink mee te zeuren bij kpn. Dit slaat natuurlijk nergens op en lijkt mij eerder een bedoelde melkkoe van kpn te zijn. Kinderen op campings die om internet zeuren en ouders die eindeloos geld pompen in nieuwe snelle abo's in de ijdele hoop dat ze vandaag wel hun jengelende kroost tevreden kunnen stellen, terwijl kpn zelf niks aan haar buitenslandse collega's hoeft af te dragen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Benjamin288. Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt. Daarvan heb ik één verwijderd omdat je twee keer dezelfde vraag stelt.

Ik zie dat jij deze bundel op een later moment zelf hebt aangeschaft. Die van Dicobanning was gratis inbegrepen en daarom niet te verwijderen. Ik kan proberen om deze bundel te verwijderen, maar je geld krijg je daarmee niet terug. Laat je mij weten of ik deze bundel moet proberen te verwijderen? Een tweede bundel afsluiten terwijl de eerste nog loopt overruled hem niet. Het is wel mogelijk om verschillende bundels te stapelen. Zodra de oudste bundel op/verlopen is wordt de volgende automatisch geactiveerd.

Wat bij jou en Dicobanning overeenkomt is dat het tegoed van de tweede bundel deels is aangesproken. Dit is mijn collega Bart aan het uitzoeken.

Vriendelijk verzoek om even flink mee te zeuren bij kpn.
Dit is zeker niet nodig. We helpen jullie hoe dan ook verder. 🙂
Goedemorgen @Benjamin288. Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt. Daarvan heb ik één verwijderd omdat je twee keer dezelfde vraag stelt.

Ik zie dat jij deze bundel op een later moment zelf hebt aangeschaft. Die van Dicobanning was gratis inbegrepen en daarom niet te verwijderen. Ik kan proberen om deze bundel te verwijderen, maar je geld krijg je daarmee niet terug. Laat je mij weten of ik deze bundel moet proberen te verwijderen? Een tweede bundel afsluiten terwijl de eerste nog loopt overruled hem niet. Het is wel mogelijk om verschillende bundels te stapelen. Zodra de oudste bundel op/verlopen is wordt de volgende automatisch geactiveerd.

Wat bij jou en Dicobanning overeenkomt is dat het tegoed van de tweede bundel deels is aangesproken. Dit is mijn collega Bart aan het uitzoeken.


Vriendelijk verzoek om even flink mee te zeuren bij kpn.Dit is zeker niet nodig. We helpen jullie hoe dan ook verder. 🙂

@Vikash ik heb het inderdaad geprobeerd maar ik kan nergens vinden hoe ik het kan. Via de app kan ik alleen zien wat ik heb aangeschaft en hoeveel ik heb verbruikt. Op internet kan ik ook niks vinden over het uitzetten
Reputatie 7
Badge +21
Dat klopt inderdaad. Wil je dat ik de onbeperkt online bundel voor je verwijder?
Dat klopt inderdaad. Wil je dat ik de onbeperkt online bundel voor je verwijder?
Dat zou fijn zijn
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist geprobeerd om de onbeperkt online bundel te verwijderen, helaas is dit niet gelukt. Mijn collega Bart heeft hier navraag over gedaan. Zodra er meer duidelijkheid is, laten we het weten. Hou je dit topic in de gaten?

Dat klopt inderdaad. Wil je dat ik de onbeperkt online bundel voor je verwijder?Dat zou fijn zijn

Benjamin, laat je niet door kpn afleiden. Of 'onbeperkt online bundel' wel of niet moet worden beeindigd maakt jou toch niks uit ? Laat kpn dat lekker zelf uitzoeken. De kern van je probleem is dat je een snel abo bij kpn hebt gekocht en dat kpn je niet de snelheid geeft die bij het gekochte product hoort. punt.

Reageer