Vraag

Activeren prepaid simkaart lukt niet

  • 17 December 2022
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik heb 2 prepaidkaarten die ik wil activeren maar dat lukt niet.

Verschillende telefoons heb ik geprobeerd maar geen verbinding met KPN ook niet na een uur.

Op de verpakking staat dat ongeactiveerde simkaart vervalt na 17 december daarom ben ik dus vanaf 's middags in de weer geweest met de simkaarten.

Het wil maar niet lukken om verbinding te maken met het KPN netwerk.

Als ik de nummers bel krijg ik te horen dat de nummers niet in gebruik zijn.

Wat kan ik nog meer doen, het is nog maar een uur 17 december.

Ik weet nu dat ik niet moet wachten tot de laatste dag…….

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @FransSittarrd! Is het ondertussen toch gelukt de simkaarten te activeren?

Zo niet, bel eerst 0800-0402. De klantenservice is altijd de snelste manier om geholpen te worden.

Als het op die manier niet lukt, laat het dan hier weten. Vul daarbij je profiel in. Geef daarbij ook aan wat per mobiel nummer het simkaartnummer is. 

Laat je hier weten of het via de klantenservice gelukt is of dat we je hier verder moeten helpen?