Kan ik mijn klantnummer ontvangen van mijn prepaid simkaart?
Beantwoord
Klantnummer op vragen voor KPN Prepaid
Beste antwoord door RBxx
Hallo
Ik vermoed dat je dit nodig hebt vanwege een geplande overstap met nummerbehoud naar een andere provider.
Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie 4-5 dagen duren.
Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.