Skip to main content
Beantwoord

Klantnummer op vragen voor KPN Prepaid

  • 27 september 2023
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Kan ik mijn klantnummer ontvangen van mijn prepaid simkaart?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Mariska maassen 

Ik vermoed dat je dit nodig hebt vanwege een geplande overstap met nummerbehoud naar een andere provider.

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie 4-5 dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 27 september 2023

Hallo @Mariska maassen 

Ik vermoed dat je dit nodig hebt vanwege een geplande overstap met nummerbehoud naar een andere provider.

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie 4-5 dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Hey @Mariska maassen, welkom! Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik heb je klantnummer daar ook neergezet, in het vakje klantnummer mobiel :)