Skip to main content
Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen na 2 werkdagen

  • 26 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem, 23 okt mail dat simkaart is opgestuurd, nu 26 okt nog steeds niet ontvangen

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, ik kijk graag even met je mee @FHarb 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hmm, ik kijk graag even met je mee @FHarb 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?