Update

TV+ app: update naar versie 08.44.00

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.44.00

KPN TV+ app [smartphone & tablet] Update april 2024 

KPN TV+ app 08.44.00

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?
 

  • Plotseling stoppen/crashen tijdens het kijken is gereduceerd
  • Bug over het niet kunnen zien van opgeslagen items is opgelost
  • Link om vrienden uit te nodigen buiten de app om, werkt weer goed
  • Skip knop toegevoegd voor de introductieballonnetjes bij eerste keer gebruik van een nieuw (sub)account
  • We hebben de streamingsdienst Viaplay toegevoegd aan de TV+ app!
    Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.
  • We hebben nu ook prijsinformatie toegevoegd voor alle beschikbare streamingdiensten. 
     

19-04-2024: Er is een extra update beschikbaar gekomen voor iOS en Android: versie 08.44.00.
We zagen dat er problemen waren met plots uitloggen, soms niet in kunnen loggen of soms een zwart scherm. Deze problemen hebben we opgelost in deze extra update. 

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is vandaag begonnen: 16 april 2024. De update wordt gefaseerd uitgerold.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Lost dit ook het probleem met framerates op?

Nog steeds last van kleine haperingen bij het gebruik van Netflix, viaplay, prime, videoland.

Kijkt erg onrustig, apps van samsung tv zelf werken prima. 


Zie nu pas dat het over de app gaat, had het over de box.

Fijn dat de app weer goed werkt. 


Gaat de app ook ooit surround sound krijgen ?
Dan kan ik eindelijk de TV+ Box terug in doos stoppen zodat ik mijn Nvidia Shield kan gebruiken die wel aan framerate matching doet.


Gaat de app ook ooit surround sound krijgen ?
Dan kan ik eindelijk de TV+ Box terug in doos stoppen zodat ik mijn Nvidia Shield kan gebruiken die wel aan framerate matching doet.

Het staat niet op de planning voor nu @WalkerOfTheDay. Wellicht dat het ooit gaat komen, maar pin ons er niet op vast. Het gaat hier trouwens over de app voor o.a. smartphones. Voor jouw Nvidia Shield heb je dacht ik de app voor de smart-tv nodig. 


Er is een extra update beschikbaar gekomen voor iOS en Android: versie 08.44.00.
We zagen dat er problemen waren met plots uitloggen, soms niet in kunnen loggen of soms een zwart scherm. Deze problemen hebben we opgelost in deze extra update. 


Nou bedankt maar weer voor de nieuwe update. Kan nu geen tv met kijken. Zwart scherm met kpn logo. Ook app verwijderd en opnieuw aangemeld. Geeft ook geen soelaas. Erg din weer hoor bedankt. 


Er is op dit moment een storing gaande met iTV. We houden je op de hoogte via ons storingstopic en via onze storingspagina

 


Hoe kan het een storing zijn. Als je de recensies leest op de app heeft men er al vanaf dinsdag last van. 


Ik heb er nog steeds last van


Waarom zo vaak dat de KPN+ tv app het helemaal niet doet, na inloggen gewoon zwart scherm en steeds stilstand van het beeld....zo irrrrrrrrritant

Gooi de app eraf, download hem daarna weer, inloggen en het hele drama begint opnieuw.

Dit is niet leuk meer hoor