Update

TV+ app: update naar versie 08.44.01

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.44.01

KPN TV+ app [smartphone & tablet] Update mei 2024 

KPN TV+ app 08.44.01

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?
 

Het startscherm aanpassen

Het startscherm kan nu worden aangepast op de streamingdiensten waar je gebruik van maakt. Dit is in te stellen onder ‘Profiel’ - 'Mijn Streamingdiensten'.

  • Zoekresultaten kunnen gefilterd worden op basis van de aangegeven diensten in 'Mijn Streamingdiensten'
  • De introductiepagina’s die te zien zijn als de app voor het eerst wordt geïnstalleerd hebben een redesign gekregen
  • Sommige gebruikers ervaarden haperingen tijdens het afspelen van een video: deze zijn nu opgelost
     
Kies jouw streamingdiensten
Profiel - Mijn Streamingdiensten

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is vandaag begonnen: 2 mei 2024. De update wordt gefaseerd uitgerold.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Heel vreemd, ik heb nog steeds versie 7.6.3 en ik krijg zoveel emails over updates maar geen zit er tussen mijn Google updates


Ook ik heb nog steeds geen toegang tot de (nieuwe) KPN TV+ app. Ik krijg hem ook niet te zien in de Google Playstore. Wel bijzonder dat je al jaren KPN klant bent en TV+ thuis hebt, maar je krijgt geen toegang tot deze nieuwe TV+ app. Ik moet het nog steeds doen met de oude Interactieve TV app dus het sturen van de TV+ app update's heeft voor mij niet zo veel zijn.

Misschien dat iemand kan uitleggen waarom de nieuwe TV+ app maar voor een deel van de KPN klanten beschikbaar wordt gesteld en waar dit op gebaseerd is. Het lijkt mij dat klanten met een TV+ abonnement thuis ook de beschikking krijgen over de bijbehorende app.


Heel vreemd, ik heb nog steeds versie 7.6.3 en ik krijg zoveel emails over updates maar geen zit er tussen mijn Google updates

  

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is vandaag begonnen: 2 mei 2024. De update wordt gefaseerd uitgerold.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.

Hi @marc1976, nog even geduld. 🙂


Misschien dat iemand kan uitleggen waarom de nieuwe TV+ app maar voor een deel van de KPN klanten beschikbaar wordt gesteld en waar dit op gebaseerd is. Het lijkt mij dat klanten met een TV+ abonnement thuis ook de beschikking krijgen over de bijbehorende app.

KPN TV+ is niets anders dan het nieuwe naampje voor KPN iTV en daarmee heb je dan eigenlijk ook alles gezegd over de correlatie tussen de TV+ Box en de KPN TV+ app.

Hoe bepaald wordt in welke groep je zit voor de uitrol van de KPN TV+ app is mij niet bekend en ik denk ook niet dat de moderatoren daar inzicht in hebben.

Nu is het de KPN TV+ app niet echt heel anders dan jouw huidige KPN TV app en dus mis je ook niet zoveel.


Ik wou dat ik niet “uitverkoren” was en de oude app nog had, in de nieuwe app kun je nog steeds niet van het pluspakket genieten ook al heb je daar een abonnement op. 


Sorry @Paul van KPN en @wjb en @Alex van KPN jullie blijven voor mij als klant met een TV+ box in wartaal praten.... sorry begrijp er niets van 


Mooi dat je nu de streamingsdiensten aan de startpagina toe kan voegen, alleen ontbreekt NPO Plus...


Een stuk beter geworden. Wat ik nu ook wil verwijderen is: 

films op tv

promoted films voor

promoted series voor en bekroonde films.

Geen idee waarom deze er nog in staan en niet verwijderd kunnen worden.

oja en gemist op tv mag ook weg. Het is allemaal heel verwarrend. 

 


Bij de update  staat versie voor smartphone en tablet versie 08.44.01.

Op mijn smartphone en tablet staat in het profiel versie 7.6.3

Hoe kan ik de juiste update laden?


Ik kan in Spanje geen enkel tv programma terugkijken via WiFi.


@frans21 Als je op de smartphone en tablet met hetzelfde account ingelogd bent in de app en in de app store, controleer dan in de app store of je de update daar kunt vinden. 

Wat betreft het TV kijken in Spanje, wil je daar een eigen topic voor aanmaken? Dan pakken we dat daar verder met je op.


In de app store kan ik geen meer recente update vinden dan 7.6.3


Ik wou dat ik niet “uitverkoren” was en de oude app nog had, in de nieuwe app kun je nog steeds niet van het pluspakket genieten ook al heb je daar een abonnement op. 

Is die er nog dan? op iOS is deze al vervangen voor de nieuwe.

Op Android is hij er nog wel de oudere versie daar is de TV+ dus nog niet uitgerold zoals ze bij Apple wel gedaan hebben


In de app store kan ik geen meer recente update vinden dan 7.6.3

@frans21 De uitrol gaat gefaseerd. Ik vermoed ook dat jij Android hebt. Bij iOS heb je namelijk altijd de optie om de update naar de nieuwe versie van app zelf uit te voeren, maar bij Android controleren wij de uitrol. Kwestie van tijd.


De consequentie van een gefaseerde uitrol is echter wel dat ik in Spanje de KPN TV app niet met een WiFi verbinding kan gebruiken voor live TV of om programma's terug te kijken. Ook na contact met de technische afdeling was dit niet op te lossen.


Dat is heel rot, @frans21! Toch is het verzoek om nog even af te wachten, we gaan echt iedereen voorzien van de nieuwe versie. 


De consequentie van een gefaseerde uitrol is echter wel dat ik in Spanje de KPN TV app niet met een WiFi verbinding kan gebruiken voor live TV of om programma's terug te kijken. Ook na contact met de technische afdeling was dit niet op te lossen.

Waarom niet?

Wat is het probleem dan dat je met de “oude” TV app ervaart?

Krijg je een foutmelding?

Plaats anders eens screenshots.