Update

TV+ app: update naar versie 08.41.02

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.41.02

KPN TV+ app Update maart 2024 

KPN TV+ app 08.41.02


En weer een nieuwe update voor de TV+ app! 
 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?

  • Seizoens- en aflevering nummers zijn nu toegevoegd
  • Specifiek voor iOS: Airplay is toegevoegd aan de app
  • Specifiek Android: Zowel het beeld als het geluid zijn hersteld op oudere toestellen
     

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update begint vandaag 12 maart.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over de update. Ook als je problemen ervaart n.a.v. de update kun je het hier melden.

En nog steeds niet de kpn basis en kpn pluspakket films en series 😫


En nog steeds niet de kpn basis en kpn pluspakket films en series 😫

Dat is inderdaad jammer. Ik zou die er ook wel graag bij hebben.

Overigens zou het mijn inziens ook wel prettig zijn om op het eerste tabblad “Start” zelf te kunnen kiezen welke streamingdiensten je wilt zien. Mis ik hier overigens Netflix of kijk ik scheel?

(iOS app)


Wanneer komt de update dat je aflevering kan verwijderen op iOS ipv de hele serie krijg dejavu naar jaar terug op tv+ box


En nog steeds geen normaal voetbal kunnen kijken. Kan die zender selecteren en dan blijft het zwart. Dit is sinds enkele weken zo. Totaal waardeloze app zo. Ga vooral zo door. 


En nog steeds geen normaal voetbal kunnen kijken. Kan die zender selecteren en dan blijft het zwart. Dit is sinds enkele weken zo. Totaal waardeloze app zo. Ga vooral zo door. 

Welke zender?


Wanneer komt de update dat je aflevering kan verwijderen op iOS ipv de hele serie krijg dejavu naar jaar terug op tv+ box


Zou je dit eens willen proberen?
Je dient een aflevering uit de serie openen, dan zie je onderaan alle afleveringen staan. Als je daar op een aflevering op de 3 puntjes klikt, dan krijg je de melding om het te verwijderen. Zie de afbeeldingen hieronder. 

Ik snap dat dit omslachtig is. Het is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt zodat het makkelijker gaat.


En nog steeds niet de kpn basis en kpn pluspakket films en series 😫

Dat is inderdaad jammer. Ik zou die er ook wel graag bij hebben.

Overigens zou het mijn inziens ook wel prettig zijn om op het eerste tabblad “Start” zelf te kunnen kiezen welke streamingdiensten je wilt zien. Mis ik hier overigens Netflix of kijk ik scheel?

(iOS app)

Je kijkt niet scheel hoor, staat er niet tussen. De films, series (VOD) van KPN en Pathé Thuis worden ook nog toegevoegd in de app. 

Bedankt in ieder geval voor jullie feedback, we lezen hier nog altijd mee en zijn er hard mee bezig. 


Dan heb jij andere versie als ik 

Dit is versie 08.41.02 uit test flight


Dan heb jij andere versie als ik 

Dit is versie 08.41.02 uit test flight

Die versie heb ik nu ook voor me. Wat ik wel zie is dat je toekomstige wél kunt verwijderen, wat niet logisch is. Dit neem ik ook mee, dankjewel hiervoor. 
 

 


App onthoud nog steeds waar je bent gestopt bij opgeslagen programma’s en terug kijken in de gids


De app bij mijn is nog steeds 7.6.3 en nog geen update gekregen 


Dan heb jij andere versie als ik 

Dit is versie 08.41.02 uit test flight

Die versie heb ik nu ook voor me. Wat ik wel zie is dat je toekomstige wél kunt verwijderen, wat niet logisch is. Dit neem ik ook mee, dankjewel hiervoor. 
 

 

krijg nergens die opties die jij heb te zien hoor. bij geen enkele opname


De app bij mijn is nog steeds 7.6.3 en nog geen update gekregen 

Waar kijk je precies naar? Op welk apparaat? 


De app bij mijn is nog steeds 7.6.3 en nog geen update gekregen 

Waar kijk je precies naar? Op welk apparaat? 

Ipad en Iphone

En ik open gewoon een opname en dan de 3 puntjes


De app bij mijn is nog steeds 7.6.3 en nog geen update gekregen 

Waar kijk je precies naar? Op welk apparaat? 

Ipad en Iphone

En ik open gewoon een opname en dan de 3 puntjes

Mijn reactie was op Clown bedoeld. Wat jij aangaf heb ik meegenomen en doorgegeven. We gaan ermee aan de slag. 


De app bij mijn is nog steeds 7.6.3 en nog geen update gekregen 

Waar kijk je precies naar? Op welk apparaat? 

 

Ik kijk tv via mijn mobiel andriod menno


Werken jullie ook aan de mogelijkheid om je favorieten zenders te HERsorteren naar eigen gewenste volgorde, zeer belangrijk...Ziggo had deze mogelijkheid al sinds het jaar 2000. 

Ik lees op forums van Ziggo dat mensen daarom wachten met overstappen van Ziggo naar KPN, zonde, allemaal potentiële klanten die KPN nu mist....een zeer belangrijke feature in een TV kastje en App.


De app is nog steeds knudde. Gaan we net zo een lange toestand krijgen net zoals met de tv+ kast. Ik wil de vorige editie terug. Als ik nu naar een zender wil kijken is deze gewoon zwart of er staat een beeld met de play knop symbool. Dan kan ik daar op drukken wat ik wil maar nee hoor totaal niets. 


Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, @Rene Las? Dit wat jij beschrijft is niet iets dat we herkennen als een bekend probleem van deze update. Als het probleem er nog steeds is na een herinstallatie, en je internetverbinding is goed, dan is het handiger om hiervoor een los, eigen topic aan te maken. 


Kan wel een eigen topic maken maar dit gaat over de update van de tv app en daar heb ik het ook over net zoals de vorige update hiervoor en daarvoor. 


iOS app is hier ook knudde loopt alleen maar vast hebben dit op meerdere iPads al getest.

zomaar uit het niets en ook geen touw aan vast te knopen wanneer het gebeurd.

app is naar mijn idee ook veel te vroeg uit gebracht was verre van af


OHja  herinstalleren heeft geen nut blijft zelfde.


Nou men raadt je aan om een nieuwe topic te starten dat is het antwoord. Lekker even klaar zo. 


Kan wel een eigen topic maken maar dit gaat over de update van de tv app en daar heb ik het ook over net zoals de vorige update hiervoor en daarvoor. 

Het gaat erom dat we proberen onderscheid te maken, en houden, tussen dingen die echt te maken hebben met de update, en dingen die wellicht ergens anders aan liggen.

 

Zoals ik aangaf:

Dit wat jij beschrijft is niet iets dat we herkennen als een bekend probleem van deze update.

 

Dus in dat geval zullen we eerder sturen richting een eigen topic zodat daar de verdere troubleshoot gedaan kan worden om te kijken waar het aan ligt en of er een oplossing is.

Maar, ik zie dat Menno nu ook aangeeft iets vergelijkbaars te hebben. En met meerdere meldingen is het wel weer waarschijnlijker dat het iets met de update te maken heeft. Dus voor nu trek ik mijn advies voor een eigen topic even weer in. Ik neem dit mee. 


Kan wel een eigen topic maken maar dit gaat over de update van de tv app en daar heb ik het ook over net zoals de vorige update hiervoor en daarvoor. 

Het gaat erom dat we proberen onderscheid te maken, en houden, tussen dingen die echt te maken hebben met de update, en dingen die wellicht ergens anders aan liggen.

Trek dan in ieder geval één lijn en doe dit dan voor alle reacties die niet echt met deze update te maken hebben. In dit topic wordt wel ingegaan op andere zaken die niet echt met deze update te maken hebben en dat zou dan ook niet moeten geneuren.

Tevens lijkt het mij aan te raden om expliciet in het startbericht te vermelden om alleen issues t.a.v. de vermelde verbeteringen in dit topic aan te kaarten en voor andere issues een apart topic te openen.