Disney+ bij KPN

  • 21 April 2022
  • 74 reacties
  • 7667 keer bekeken
Disney+ bij KPN
Reputatie 7
Badge +19

Disney+ is beschikbaar bij KPN vanaf 21 april 2022. Een wens van veel klanten die uitkomt! Kies voor Disney+ voor de kleintjes of voor de Disney liefhebbers onder ons. Of kies voor Disney+ ESPN, dan is er voor iedereen thuis iets te kijken. Je zet ze nu aan als entertainmentpakket bij jouw abonnement. 

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Disney+ pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Wil je meer weten over Disney+, of heb je vragen over het gebruik of activeren?

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

74 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nu een jaarabonnement bij Disney+

Kan dat ook bij KPN?

Dus 10 maanden betalen en 2 maanden gratis.

Wel in 1 keer betalen voor 1 jaar.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @joop2011! Per jaar afrekenen kan niet als je Disney+ kiest bij KPN. Wel kan je dus Entertainmentkorting krijgen. Als je dus een mobiel abonnement bij KPN hebt kan je er voor kiezen iedere maand €5,00 korting te krijgen op die manier. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @joop2011! Per jaar afrekenen kan niet als je Disney+ kiest bij KPN. Wel kan je dus Entertainmentkorting krijgen. Als je dus een mobiel abonnement bij KPN hebt kan je er voor kiezen iedere maand €5,00 korting te krijgen op die manier. 

 

Dank je voor het snelle antwoord @Bram_ 

De Entertainment korting gebruik ik al voor ViaPlay.

Dus laat ik Disney+ net zoals Netflix rechtstreeks. (scheelt toch bij Disney+ bijna € 20,-- per jaar). 

Reputatie 5
Badge +3

Hoe gaat het in zijn werk als je espn compleet + Disney+ wil combineren, maar allebei appart hebt?

Is het dan mogelijk om het te combineren, en krijg je dan bij die combinatie ook de entertainment korting?

Is het dan mogelijk om het te combineren, en krijg je dan bij die combinatie ook de entertainment korting?

@Basdekruijf 

Alleen als je Hussel hebt en de Entertainmentkorting nog niet gebruikt. Heb je wel al een pakket met die korting dan levert het alleen 1,99 extra korting op bij betalen van Disney+ en espn via kpn. N.B. de app is niet beschikbaar via de kpn ontvanger, hè.

Reputatie 5
Badge +3

@PeterG wij hebben ze nu afzonderlijk van elkaar met espn als entertainment korting, daarom was ik benieuwd of het ook geld als je de twee combineert.

De apps gebruiken wij al niet via de ontvanger daar hebben wij de chromecast met google tv voor, dat werkt toch wel het beste.

Reputatie 7
Badge +30

@PeterG wij hebben ze nu afzonderlijk van elkaar met espn als entertainment korting, daarom was ik benieuwd of het ook geld als je de twee combineert.

In dat geval blijft de entertainmentkorting gewoon actief, @Basdekruijf. Je krijgt de korting zolang je minimaal een van de entertainmentopties die hiervoor gelden actief hebt.

 

Hoe gaat het in zijn werk als je espn compleet + Disney+ wil combineren, maar allebei appart hebt?

Je kunt in dat geval naar je MijnKPN gaan. Omdat je ESPN al actief hebt zal hij dan ook alleen de combi-optie laten zien. Zodra je die kiest en de bestelling afrond krijg je een bevestiging. Je ESPN blijft actief, want die was dat al. En je krijgt vervolgens een aparte mail (getiteld Informatie over uw wijziging). Daarin vind je de activatielink en instructies. Bij het activeren log je in met je huidige Disney+ account e-mail en wachtwoord. Dit account wordt dan aan je KPN gekoppeld. Disney zet je aparte betaling per direct stop. Daar krijg je binnen een paar minuten per mail van hen bevestiging van.

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel @Erik_  ik ga er van het weekend even naar kijken.

Reputatie 4
Badge +2

Helemaal top..

Had al een abonnement erop, maar nu lekker met de entertainment korting die ik nog niet gebruikte weer 5 euro goedkoper uit :)

Oude abo werd automatisch door Disney plus op pauze gezet tot ik het opzegde bij KPN dus ook dat liep goed..

 

Thanx KPN :)

Reputatie 7
Badge +16

Gaat Disney plus via Riviva? Neem aan dat ik niet hoef te betalen totdat het geregeld is? 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Gaat Disney plus via Riviva? Neem aan dat ik niet hoef te betalen totdat het geregeld is? 
 

@Chrizziey we hebben een nieuwe aanvraag voor je ingediend. Ik zag deze bestelling niet terug namelijk.. Je betaalt zeker pas als het daadwerkelijk werkt! 

Reputatie 7
Badge +16

Hij lijkt er nu doorheen te komen @Marcia_ ! Dankjewel. 

En als je abo nu via de Apple AppStore loopt. Kan ik dan gebruik maken van deze disney+ entertainment korting?

Reputatie 7
Badge +21

@HetLevenIsBeterMetTijntje Helaas niet. Je ontvangt € 5,00 Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert en Disney+ toevoegt aan jouw internet abonnement bij KPN. 

@HetLevenIsBeterMetTijntje Helaas niet. Je ontvangt € 5,00 Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert en Disney+ toevoegt aan jouw internet abonnement bij KPN. 

Dat heb ik inderdaad. Maar ik betaal nu Disney+ via de appstore. Moet ik deze dan eerst opzeggen en via mijn bestaande account dit bij KPN activeren?

Reputatie 1

Helaas werkt het activeren momenteel niet 
 

 

Reputatie 7
Badge +21

@HetLevenIsBeterMetTijntje Dat klopt. Dat is is de juiste manier om gebruik te kunnen maken van de entertainmentkorting op Disney+

@MD90 Ik heb het zojuist hier ook getest en het lijkt hier wel te werken Wil je eens in een andere internetbrowser proberen of het wel werkt? https://disney.kpn.com/activeren

 

Reputatie 1

@Vikash de pagina werkt wel, maar de blauwe knop om te activeren helaas niet 🙂 Overigens in Microsoft Edge (naast Chrome) en via mijn mobiel (Samsung Internet) eveneens niet. Zie hieronder in edge.  

 

Reputatie 7
Badge +21

@MD90 Bedankt voor het doorgeven. We herkennen het signaal (nog) niet, je bent de eerste die het meldt. Zou je het ook nog vanaf een ander apparaat (laptop/pc) willen proberen of op een later moment nog eens?

Reputatie 1

@Vikash helaas nog steeds hetzelfde probleem (een dag later en op een ander pc)

Reputatie 7
Badge +19

We gaan er achteraan @MD90! Zodat straks de activeerknop wel gaat werken. 

Reputatie 1

Overigens heb ik twee keer de klantenservice gebeld, maar zij ervaarden hetzelfde probleem toen zij het uit gingen testen 😉 Gek dat niet iedereen dit dus heeft?

Maar top @Jeroen_dB !

Reputatie 7
Badge +30

Er wordt nog naar gekeken, @MD90. Zou je ook nog je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we ook even verder kijken of onder water bij jou alles goed staat/gaat. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. 

Reputatie 1

Er wordt nog naar gekeken, @MD90. Zou je ook nog je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we ook even verder kijken of onder water bij jou alles goed staat/gaat. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. 

Hoi Erik! Dat is gedaan 

Reputatie 7
Badge +30

Top, merci, @MD90! En gelijk een aanvullende vraag: je zit niet toevallig op een VPN? Als dat wel zo is, zet die eens uit/probeer het op een device dat zonder VPN op je eigen KPN verbinding zit.