Vraag

HBO activeren lukt niet

  • 13 November 2022
  • 8 reacties
  • 131 keer bekeken

Activeren lukt nog steeds niet. In 'mijn kpn' staat dat hbo geactiveerd is, bij hbo staat dat ik geen abonnement heb. 

Alle opties geprobeerd, ook alle tips die hier gegeven worden. Klantenservice is niet bereikbaar. 

Afmelden/uitzetten bij kpn kan pas over een maand. Nu maar hopen dat dat wel lukt.

Leuk zo'n aanbieding om 3 maanden gratis naar een inlogscherm te mogen kijken, we zijn er écht héél erg blij mee! 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Zie hier voor veel tips.

 

Zie je HBO max wel staan als je in MIJNKPN kijkt?

 

Klantenservice werkt niet op zondag, maar zijn vandaag bereikbaar.

Gratis 0800-0402

Ja Joop, dat gaf ik in de eerste regel ook al aan.. 😉 Als het daar niet zou staan, zou ik nog wel begrijpen waarom activeren niet lukt. 

Volgens de site, is de klantenservice ook op zondag tot 20.00 bereikbaar, dat dat niet klopt hoorde ik toen ik belde. 

Ik ga ze zometeen nog een keer bellen, om te melden dat ze die aanmelding per direct uit mogen zetten en verwijderen. 

 

Ik weet dat je het echt goed bedoelt, hoor! 😉 Ik waardeer je hulp ook echt wel, ook al heb ik er niets aan. 

Maar ik laat die aanbiedingen voortaan wel aan me voorbij gaan. Als het net zoveel ellende met zich meebrengt om het weer uit te zetten, kan ik er maar beter helemaal niet aan beginnen. 

Ben al een maand verder kan het nog steeds niet activeren.

Ben al een maand verder kan het nog steeds niet activeren.

Ik heb het gister stop laten zetten door een medewerker van kpn, via facebook. Ik kreeg het ook niet geactiveerd en zag de bui al hangen dat afmelden net zo moeizaam zou gaan. Het was niet de eerste keer dat een gratis periode niet te activeren was en na afloop gewoon in rekening gebracht werd, terwijl ik er geen gebruik van kon maken. Er werd eerst gezegd dat ook kpn medewerkers het niet stop konden zetten, maar blijkbaar was het stiekem toch wel mogelijk. Heb via de mail ook een bevestiging gekregen dat de aanmelding ongedaan is gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +16

Maar ik laat die aanbiedingen voortaan wel aan me voorbij gaan. Als het net zoveel ellende met zich meebrengt om het weer uit te zetten, kan ik er maar beter helemaal niet aan beginnen. 


Ik vraag mij nog wel af, waar het precies misging… Jammer dat dit nu de uitkomst is 😥, @Kitty71.
Mocht je toch nog een poging willen wagen, laat het dan alsjeblieft weten!

@Mysto je reageert in verschillende topics: in plaats van aan te haken is het handiger en voor ons wenselijker dat je een eigen topic voor je vraag aanmaakt.
Mijn collega Erwin heeft je in een ander topic verzocht om telefonisch contact met ons op te nemen. Dat heb je inderdaad al gedaan: naar aanleiding van jouw telefoontje is er een melding geregistreerd bij een achterliggende afdeling. Je hebt ook al contact met hen gehad. Wacht een terugkoppeling vanuit hen alsjeblieft af. Er wordt aan gewerkt om HBO Max bij jou actief te krijgen.

Nee dank je Shyrin, ik begin er niet meer aan. Waar het mis ging, weet ik niet. Ik had alles gedaan zoals moest, kreeg een bevestiging, maar activeren ging niet omdat ik geen abonnement had. Heel vreemd, maar niemand kon me blijkbaar vertellen wat er mis gegaan was. Inmiddels is het via het kpn account op facebook gelukt om dat hbo weer af te melden en daar ben ik erg blij mee. 😉 

Reputatie 7
Badge +16

Dan laten we het hierbij! Dank voor je reactie! 😊