Vraag

HBO Activeren lukt niet. Hoe moet dit?

  • 21 October 2022
  • 46 reacties
  • 1200 keer bekeken

Reputatie 1

De link in de mail, op de site overal werk niet.

Na inlogen staat er dat ik geen HBO g=besteld heb.

Heb er 2 mails over gehad en mijnkpn zenderoverzicht staat HBO er gewoon bij.

 

Heb op telefoon en laptop geprobeerd. Nu al helemaal klaar mee, wat een omslachtig, frustrerend lastig proces!!! Hoe activeer ik HBO nou????


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

46 reacties

Ik heb serieus het zelfde probleem 😒🤔

Reputatie 1

Ben beetje klaar met KPN. Geen contact mee te krijgen en alleen maar halfslachtige moeilijke mails en een site met linkjes die allemaal weer naar het zelfde doorverwijzen. Een klantenservice pagina waar je zelf je antwoord maar moet zoeken.

 

En hier na 18 uur ook nog tmsteeds Geen antwoord. Voor 63,- per maand zou je toch wat klantvriendelijker kunnen zijn.

Krijg je HBO "cadeau" maar niet werkend 

 

Top dit!

Is er ook een account aangemaakt bij HBO ?

Volg deze stappen

1. Klik op HBO Max activeren (kijk bij de vragen hieronder als de pagina niet werkt)

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer HBO Max bij KPN

4. Ga naar de HBO Max website en maak een account aan of log in met je bestaande HBO Max account

5. Download de HBO Max app op je favoriete apparaten

HBO Max activeren

Reputatie 1

Moet HBO Activeren, elke rout komt daar weer bij terug.

En HBO biedt de mogelijkhei om te kopppelen aan je provider. 

Welke stap ik ook zet.

Elke keer kom.ik terug op de zelfde pagina waarin ik moet activeren en bij inloggen wordt vermeld dst ik het pakket niet heb.

 

Terwijl ik bevestigings mail heb gehad en het tussen mijn producten staat op mijn KPN

Lukt het niet om te activeren, bekijk dan de volgende oplossingen.

  • Activeer op je desktop (pc of Mac), dat werkt het beste
  • Zorg dat je verbonden bent met je internet thuis (wifi of met een draad)
  • Zorg dat je VPN uit staat
  • Activeer je met je mobiel, zet mobiel internet tijdelijk uit en zorg dat je verbonden bent met wifi.

 

Lukt het activeren niet en gebruik je de browser Safari?

Dan kan de instelling "Privédoorgifte (beta)" voor problemen zorgen. Deze functie moet uit staan. Je vindt dit onder de instellingen voor Apple ID en iCloud.

 

  • Ga op een iPhone of iPad naar 'Instellingen' > '[je naam]' > 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.
  • Kies op een Mac het Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Apple ID'. Vervolgens selecteert je 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.
Reputatie 1

Jah allemaal geprobeerd, telefoon,  laptop, andere telefoon,  allemaal zelfde uitkomst. 

Allemaal dezelfde linkjes.

Reputatie 7
Badge +20

Jah allemaal geprobeerd, telefoon,  laptop, andere telefoon,  allemaal zelfde uitkomst. 

Allemaal dezelfde linkjes.

 

Ben je ingelogd op MIJNKPN?

Als je daar nog nooit op ingelogd bent geweest, moet je daar eerst alles toevoegen.

 

Daarna, zoals boven beschreven door @HansaanZet (lees ook beide berichten).

Als het goed is heb je ook een SMS en een e-mail ontvangen.

Ik was binnen 10 minuten aan HBO aanmelden ingelogd bij HBO.

 

Reputatie 1

Klopt email, SMS alles ontvangen. Inmiddels tig x die link geprobeerd

Reputatie 7
Badge +20

Ben je ingelogd op MIJNKPN?

Zo ja, ga daarna naar deze link en klik op activeren.

Daarna moet het zeker lukken, succes. 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al het bovenstaande geprobeerd. Werkt niet. KPN gebeld, die verwezen me al vrij snel door naar HBO. Contact opgenomen met HBO via de chat. Daar geholpen door een vriendelijke dame die een uur lang heeft geprobeerd om me te helpen. Helaas zonder resultaat. Ze weten niet waar het aan ligt. HBO gaat er nog verder naar kijken en zal me via e-mail op de hoogte houden. Zij denken overigens dat de oorzaak van het probleem bij KPN ligt. 

Reputatie 1

Hang net op met KPN waar de behulpzame dame mij ook niet kon helpen. Zeker 10 min in de wacht gestaan na mijn vraag.

Ik wordt terug gebeld zodra de experts een oplossing hebben. Kreeg ook al te horen dat ik niet de enige was (Lucky me).

 

Wel opgelucht dat ik dus toxh niet gek ben 😉 

Iemand al een reactie? Heb hetzelfde probleem kan niet activeren… 

Reputatie 1

Iemand al een reactie? Heb hetzelfde probleem kan niet activeren… 

Nope

Ik heb de link van Joop2011 gebruikt → Zo ja, ga daarna naar deze link en klik op activeren.

Nogmaals de stappen doorlopen, zelfde inlog gegevens gebruikt en daarna kon ik de accounts samenvoegen en de account activeren.

 

Neemt niet weg, dat de klantenservice van de KPN onvoldoende kennis heeft, je te lang in de wacht zet en dan ophangt. Jammer!

Ja, ik heb precies hetzelfde. Alle stappen doorlopen, op ,opviel, iPad, laptop. Heb sms gekregen dat de abo is aangemaakt maar bij het activeren staat er dat ik weer niet ben aangemeld.. 

Bij mij blijft hij dit aangeven terwijl het product er gewoon tussen staat op mijnkpn. 

Reputatie 1

Een mailtje van KPN gehad zonder inleiding over HBO. Met weer de zelfde linkjes en dezelfde pagina en zelfde resultaat!! (Zie hierboven ).

 

Ik zal het vast onderschatten maar hoe moeilijk kan het zijn!? Inmiddels al bijna 2 dagen verder en 40x inloggen. 

Reputatie 1

Dit ook in de mail .... eindelijk 8s het zo ver.

Gevoel voor drama ontbreekt het ze niet aan.

 

 

 

Reputatie 1

Hallo KPN???? JOEHOE!!

 

Komt er nog actie? Een mailtje sturen (zonder enig verder uitleg) die ik al had gehad lost niets op! 

 En de tips dat ik het met een laptop richting Noordwest op 1 been met een incognito venster moet proberen ken ik ook al!!!

Dag 2!!!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo KPN???? JOEHOE!!

 

Wat bedoel je?

Op een forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderater (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook. Duurt meestal een paar dagen en meestal niet in het weekend. 😉

Reputatie 1

Hallo KPN???? JOEHOE!!

 

Wat bedoel je?

Op een forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderater (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook. Duurt meestal een paar dagen en meestal niet in het weekend. 😉

Ooh, voorheen was er iemand van KPN die ook advies gaf. 

Is nu dus roepen in de woestijn. Maar met of zonder, het is  nog steeds niet opgelost 

Reputatie 7
Badge +20

@Djee

Zoals ik al vermelde helpt een moderater ook. 

Maar die werken meestal niet in het weekend.😉

 

Ik begrijp dat je de mail van KPN hebt ontvangen.

Dan kan je HBO activeren, zie hier. 

Tip log eerst in op MIJNKPN en ga dan in een 2de scherm naar de activatie link.

 

P.S.

In deze topic heeft nog geen moderater (medewerker KPN) gereageerd.

Meestal duurt het door de drukte een paar dagen.😉

Reputatie 1

@Djee

Zoals ik al vermelde helpt een moderater ook. 

Maar die werken meestal niet in het weekend.😉

 

Ik begrijp dat je de mail van KPN hebt ontvangen.

Dan kan je HBO activeren, zie hier. 

Tip log eerst in op MIJNKPN en ga dan in een 2de scherm naar de activatie link.

 

P.S.

In deze topic heeft nog geen moderater (medewerker KPN) gereageerd.

Meestal duurt het door de drukte een paar dagen.😉

 

Heel.erg bedankt voor het meedenken en reageren. Maar het zijn dezelfde tips als gister en die werken dus niet!

KPN kan zelf ook geen oplossing vinden

Alles wat joop2011 zegt al geprobeerd.. helaas activeren nog steeds niet gelukt.. 

Ik heb het zelfde probleem.  Ik begrijp de mensen die hierboven keer op keer reageren met de zelfde dingen niet. Als je de forum kan vinden bij KPN heb je al die stappen 100% gevolgd.