Beantwoord

Hoe kan ik Spotify bij KPN stopzetten zodat ik abonnement betaal bij Spotify zelf?

  • 3 June 2024
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Nadat ik weer een prijsverhoging heb ontvangen ben ik er klaar mee. Iemand ervaring hoe je het spotify familie abonnement bij KPN kunt omzetten naar een zelfstandig betaald abonnement bij Spotify?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 June 2024, 09:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon inloggen bij MijnKPN en stopzetten. Het Spotify account blijft gewoon bestaan, u krijgt nu alleen reclame te horen. Zodra u dan bij Spotify weer een abonnement afsluit is de reclame weer weg.

Reputatie 7
Badge +22

Bij Spotify kost het ook € 17,99 per maand: 

Precies hetzelfde als bij KPN: 

De prijs blijft dus hetzelfde. 

Reputatie 7

Welkom op de community @Jake-H, de prijs die wij voor Spotify rekenen is hetzelfde als wat Spotify rekent. Je kunt overstappen naar Spotify zelf, maar qua prijs maakt het geen verschil.

Als je het wilt opzeggen kan dat zoals Nick al zei in MijnKPN. Daarna zal jouw Spotify account omgezet worden in Free en als dat afgerond is kan je bij Spotify zelf een nieuw abonnement aanvragen.

Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie en uitleg. Mijn vraag was gericht op weer een verhoging van KPN zelf en niet van Spotify per 01-07-2024 waardoor ik mij ga oriënteren om over te stappen naar een goedkoper alternatief en ik wilde weten hoe ik dit stap voor stap kan regelen. 

Reputatie 7

Je bedoelt de inflatiecorrectie 2024? Als je op die link klikt wordt alles uitgelegd. Overstappen is daarmee hetzelfde als altijd. Als je buiten de contractperiode zit kan je een aanvraag doen bij een andere provider en bij hen aangeven dat je de overstapservice wilt gebruiken. Zij zorgen dan dat het abonnement bij ons wordt stopgezet. Alle providers doen een inflatiecorrectie, het kan zijn dat andere aanbieders het nog niet bekend hebben gemaakt, maar ook daar komt het.

Reageer