Spotify speelt spooknummers af

  • 4 June 2024
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik heb nu ook al een week lang precies hetzelfde. Zomaar ineens stopt Spotify met het afspelen van een door mij gekozen playlist en begint dan een chinees nummer af te spelen. Steeds als het opnieuw gebeurd is het ook weer hetzelfde nummer.

Gisteren heb ik bovenstaand advies gevolgd.

  1. Bij “apps beheren” de toegang van allerlei oude connecties verwijderd.
    Nu staan daar alleen nog de sonos box op mijn kantoor en mijn KPN account in als apps met toegang.
  2. Daarna mijn account wachtwoord aangepast.
  3. Toen overal uitgelogd en afgesloten en vervolgens met mijn nieuwe wachtwoord weer ingelogd.

Ik had goede hoop dat het hiermee opgelost was, maar vanochtend gebeurde het weer.

Hoe kan dat?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @pluginguin. Wat vreemd dat dit gebeurd. Helemaal wanneer er ineens een Chinees nummer wordt afgespeeld. Spotify heeft een tijdje geleden een nieuwe functie uitgebracht die gebruikers helpt bij het opdoen van inspiratie voor afspeellijsten. Deze functie heeft “Enhance” en zorgt ervoor dat aanbevelingen worden gedaan op basis van de toon en stemming van de al aanwezige nummers in een afspeellijst. Vervolgens voegt de functie nieuwe, bijpassende nummers toe. Wellicht staat deze optie aan

Reageer