Vraag

Door verlenging naar Hussel dubbele data kwijt

  • 10 March 2020
  • 32 reacties
  • 639 keer bekeken

Mij is beloofd!!!dat er niets zou veranderen verder en ook niet bij de mobiele abonnementen. Is er van een de dubbele data er zomaar vanaf gehaald. Van een kind dus en de andere niet, klacht ingediend en ik word niet terug gebeld.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 


32 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Data kwijt door hussel zomaar. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik begrijp van mijn collega dat ze je telefonisch heeft gesproken en de bevestiging in MijnKPN terug te vinden is van het nieuwe abonnement dat morgen (01-04) ingaat. Is het nu allemaal wel in orde?

Nee want zij kon ook hetgeen ze toegezegd heeft niet meer zien en bevestigen. Niet te zien is de korting die ervoor zorgt dat de totaalprijs hetzelfde is, dus toch die hussel op een van de drie nummers en nu gratis bellen,smsen en dan 5 korting iedere maand (deze zou weer ergens anders komen te staan en is pas zichtbaar op de nota van eind april).

Dus nu is het maar weer afwachten en dan weer te horen krijgen dat je te laat bent met bellen, maar dan komt er gewoon weer een klacht...

 

Reputatie 6
Badge +9

Ik hoop van harte dat het zo goedkomt. Wel lijkt het me het beste om verdere details over je klacht te bespreken met de klachtafhandelaar. Het heeft namelijk weinig toegevoegde waarde dat er steeds via twee verschillende routes naar de klacht wordt gekeken, hoe graag ik je ook help. Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je daarmee uiteraard bij me terecht. 

Nu hebben ze al het internet afgepakt zomaar !

 

vanalles beloven en niets nakomen.

die Daphne belt me alsmaar niet terug en als ik zelf bel, wordt ik steeds weggeklikt, verbinding word gewoon verbroken!!

het is een zooitje en nu hebben mijn kinderen allebei geen internet, fijn met school nu!
dit kan echt niet zo en ik heb de facturen die vele malen hoger zijn ook ineens gestorneerd net. Wat een puinhoop en nu heeft mijn zoon ineens onbeperkt bellen dat wel, is ook toegezegd.

maar dus geen internet en hoge rekeningen.

 

de bevestiging van woensdag is zonder bijlagen zoals ze steeds doen dus kan niet kijken weer naar de wijzigingen die ik niet heb toegezegd!!
 

 

Reputatie 6
Badge +9

Ik zie dat je inmiddels ook weer telefonisch contact hebt gehad. Ik heb nogmaals mijn collega gemaild met de signalen en haar verzocht contact met je op te nemen. Zoals ik in mijn vorige bericht al aangaf, is het niet handig dat er steeds via twee verschillende routes wordt gekeken naar je klacht(en). Ik kan je via deze weg niet verder helpen en wil je vragen om verdere details te bespreken met de klachtafhandelaar.

Het is nog steeds niet goed helaas...ze beloven steeds alles terug te zetten naar de oude situatie met dezelfde kosten per maand en dat kan niet dus gaan ze maar puzzelen steeds. Het een met korting weer terug en dan zomaar iets anders er weer af waardoor ik blijf bellen! Dan is het nou ik snap her niet en een hoop stress want de medewerkers zien het niet. Word moe van iedere keer hetzelfde uit te moeten leggen en ik werk in de zorg en heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor..

Nu hebben ze opnemen en netflix zomaar weggehaald zonder overleg (van de week was het internetsnelheid en wifi weg) en kunnen het niet kosteloos meer terugzetten..

Klacht nr??

Reputatie 7
Badge +24

Tja... een nieuwer abonnement is bijna altijd iets duurder. Ik denk dat je je daar bij neer moet leggen.

Reageer