Vraag

Door verlenging naar Hussel dubbele data kwijt

  • 10 March 2020
  • 32 reacties
  • 639 keer bekeken

Mij is beloofd!!!dat er niets zou veranderen verder en ook niet bij de mobiele abonnementen. Is er van een de dubbele data er zomaar vanaf gehaald. Van een kind dus en de andere niet, klacht ingediend en ik word niet terug gebeld.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 


32 reacties

Reputatie 7

Het klopt dat de mobiele Hussel abonnementen geen verdubbeling van data meer hebben.

 

Reputatie 7
Badge +24

Als je het internet thuis abonnement verlengt naar hussel, en de mobiele abonnementen ongemoeid laat, dan zou op de mobiele abonnementen de dubbele data gewoon actief moeten blijven.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Data kwijt door hussel zomaar. Van harte welkom hier. Ik lees dat je onlangs bent overgestapt naar Hussel en je nu niet meer dubbele data ontvangt op alle mobiele abonnementen. @wjb en @Nick83 hebben je daarover al van enige uitleg voorzien. Als je verlengt of een nieuw abonnement afsluit, dan ontvang je op het Hussel-abonnement ook de Hussel-voordelen. Heb je alleen verlengd naar Hussel Thuis of heb je ook mobiele abonnementen afgesloten/verlengd met Hussel? 

Om voor je uit te kunnen zoeken hoe de vork in de steel zit, heb ik nog wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummers en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Dag @Data kwijt door hussel zomaar. Van harte welkom hier. Ik lees dat je onlangs bent overgestapt naar Hussel en je nu niet meer dubbele data ontvangt op alle mobiele abonnementen. @wjb en @Nick83 hebben je daarover al van enige uitleg voorzien. Als je verlengt of een nieuw abonnement afsluit, dan ontvang je op het Hussel-abonnement ook de Hussel-voordelen. Heb je alleen verlengd naar Hussel Thuis of heb je ook mobiele abonnementen afgesloten/verlengd met Hussel? 

Om voor je uit te kunnen zoeken hoe de vork in de steel zit, heb ik nog wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummers en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Hallo,

Ik heb alleen hussel op televisie.

Ze hebben zelf op mobiel gedaan terwijl ze beloofden dat niet te doen.

Nu klacht ingediend en ik word maar niet teruggebeld.

 

Dag @Data kwijt door hussel zomaar. Van harte welkom hier. Ik lees dat je onlangs bent overgestapt naar Hussel en je nu niet meer dubbele data ontvangt op alle mobiele abonnementen. @wjb en @Nick83 hebben je daarover al van enige uitleg voorzien. Als je verlengt of een nieuw abonnement afsluit, dan ontvang je op het Hussel-abonnement ook de Hussel-voordelen. Heb je alleen verlengd naar Hussel Thuis of heb je ook mobiele abonnementen afgesloten/verlengd met Hussel? 

Om voor je uit te kunnen zoeken hoe de vork in de steel zit, heb ik nog wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummers en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Hallo,

Ik heb alleen hussel op televisie.

Ze hebben zelf op mobiel gedaan terwijl ze beloofden dat niet te doen.

Nu klacht ingediend en ik word maar niet teruggebeld.

 

Profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Een KPN medewerker heeft een mobiel abonnement verlengd terwijl u dat helemaal niet wilde? U heeft de telefonische servicedesk gebeld? Waar belde u oorspronkelijk om? U wilde alleen vast internet verlengen naar Hussel?

Een KPN medewerker heeft een mobiel abonnement verlengd terwijl u dat helemaal niet wilde? U heeft de telefonische servicedesk gebeld? Waar belde u oorspronkelijk om? U wilde alleen vast internet verlengen naar Hussel?

Klopt, voor t ene kind wel en andere niet. Zeggen dat ze het niet terug kunnen draaien. Beloofd (dat ze alleen tv en vast internet zouden husselen) is beloofd en dit kan niet zomaar! Ook ander voorstel is niet akkoord uiteraard; hoe gaat kpn dit verklaren bij grote gezinnen?

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Data kwijt door hussel zomaar. Ik lees dat je hierover een klacht hebt ingediend, maar er nog geen contact is geweest naar aanleiding van de klacht. Dat is niet hoe dat hoort te gaan. Ik heb de klacht erbij gepakt en ik zie wel dat er meerdere belpogingen zijn gedaan, waaronder op 10 maart rond 18.15 uur, 11 maart rond 19.30 uur en 12 maart rond 12.00 uur. Omdat mijn collega's je niet hebben kunnen bereiken, is de klacht gesloten. Daarover heb je een e-mail en/of sms’je gehad. Ik zie wel dat er nu een nieuwe klacht is aangemaakt. Ik ga ervan uit dat het nu gaat lukken om contact te leggen. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, wil je dit dan aan mij laten weten? Dan ga ik erachteraan. 

Hallo @Data kwijt door hussel zomaar. Ik lees dat je hierover een klacht hebt ingediend, maar er nog geen contact is geweest naar aanleiding van de klacht. Dat is niet hoe dat hoort te gaan. Ik heb de klacht erbij gepakt en ik zie wel dat er meerdere belpogingen zijn gedaan, waaronder op 10 maart rond 18.15 uur, 11 maart rond 19.30 uur en 12 maart rond 12.00 uur. Omdat mijn collega's je niet hebben kunnen bereiken, is de klacht gesloten. Daarover heb je een e-mail en/of sms’je gehad. Ik zie wel dat er nu een nieuwe klacht is aangemaakt. Ik ga ervan uit dat het nu gaat lukken om contact te leggen. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, wil je dit dan aan mij laten weten? Dan ga ik erachteraan. 

Dat klopt, net besproken dat ze als spam en fraudemelding binnenkwamen en gister was ik aan het werk (vraag was ook na 16 uur te bellen). Klacht is te snel afgesloten, nieuwe is net aangemaakt..

Reputatie 6
Badge +9

Goed om te lezen dat er een nieuwe klacht is aangemaakt. Ik hoop dat er spoedig contact met je wordt gezocht. 

Badge +12

Vraag aan @Natasja : als ik online Hussel aanvraag en ik geef aan dat ik al een mobiel abonnement heb, dan blijft dat abonnement toch ongewijzigd door lopen? Of wordt dat mobiele abonnement automatisch/verplicht verlengd en omgezet naar Hussel?

Dit voor mezelf naar de toekomst toe..

Vraag aan @Natasja : als ik online Hussel aanvraag en ik geef aan dat ik al een mobiel abonnement heb, dan blijft dat abonnement toch ongewijzigd door lopen? Of wordt dat mobiele abonnement automatisch/verplicht verlengd en omgezet naar Hussel?

Dit voor mezelf naar de toekomst toe..

Niet dus...  ik heb het tot 3x toe nagevraagd tijdens dat gesprek en nog hebben ze het gedaan!!!

Niet terug te draaien blijkbaar nu.

 

Ging ook zo met spotify toendertijd..vandaar dat ik het nu 3x vroeg!

Ze liegen je gewoon voor.

Goed om te lezen dat er een nieuwe klacht is aangemaakt. Ik hoop dat er spoedig contact met je wordt gezocht. 

Nou ze moeten me nog bellen....morgen laatste dag (staat in een mail).

Badge +12

Vraag aan @Natasja : als ik online Hussel aanvraag en ik geef aan dat ik al een mobiel abonnement heb, dan blijft dat abonnement toch ongewijzigd door lopen? Of wordt dat mobiele abonnement automatisch/verplicht verlengd en omgezet naar Hussel?

Dit voor mezelf naar de toekomst toe..

Niet dus...  ik heb het tot 3x toe nagevraagd tijdens dat gesprek en nog hebben ze het gedaan!!!

Niet terug te draaien blijkbaar nu.

 

Ging ook zo met spotify toendertijd..vandaar dat ik het nu 3x vroeg!

Ze liegen je gewoon voor.


Daarom vroeg ik aan @Natasja of dat ook voor een online-aanvraag geldt. Zoiets zou ik ook niet snel via de klantenservice doen. Al zou je die wel moeten kunnen vertrouwen. Er worden helaas heel erg veel fouten gemaakt waar de klant de dupe van is.

Vraag aan @Natasja : als ik online Hussel aanvraag en ik geef aan dat ik al een mobiel abonnement heb, dan blijft dat abonnement toch ongewijzigd door lopen? Of wordt dat mobiele abonnement automatisch/verplicht verlengd en omgezet naar Hussel?

Dit voor mezelf naar de toekomst toe..

Niet dus...  ik heb het tot 3x toe nagevraagd tijdens dat gesprek en nog hebben ze het gedaan!!!

Niet terug te draaien blijkbaar nu.

 

Ging ook zo met spotify toendertijd..vandaar dat ik het nu 3x vroeg!

Ze liegen je gewoon voor.


Daarom vroeg ik aan @Natasja of dat ook voor een online-aanvraag geldt. Zoiets zou ik ook niet snel via de klantenservice doen. Al zou je die wel moeten kunnen vertrouwen. Er worden helaas heel erg veel fouten gemaakt waar de klant de dupe van is.

Nee ok zal vast ook zo fout gaan, zijn ze t kwijt wedden. Net als ze gesprekken zogenaamd opnemen (volgens ingsproken stukje) nooit degene in voordeel van de klant heel toevallig zeker...

Badge +19

Maar maakt het qua prijs iets uit?? Ik heb een oud sim only abonnement 1000mb en betaal € 15,74. Mb's worden verdubbeld.  Kies ik nu voor een Hussel van 2000mb betaal ik € 15,00. Dus geen verschil. Of zie ik het fout?

Hallo @Data kwijt door hussel zomaar. Ik lees dat je hierover een klacht hebt ingediend, maar er nog geen contact is geweest naar aanleiding van de klacht. Dat is niet hoe dat hoort te gaan. Ik heb de klacht erbij gepakt en ik zie wel dat er meerdere belpogingen zijn gedaan, waaronder op 10 maart rond 18.15 uur, 11 maart rond 19.30 uur en 12 maart rond 12.00 uur. Omdat mijn collega's je niet hebben kunnen bereiken, is de klacht gesloten. Daarover heb je een e-mail en/of sms’je gehad. Ik zie wel dat er nu een nieuwe klacht is aangemaakt. Ik ga ervan uit dat het nu gaat lukken om contact te leggen. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, wil je dit dan aan mij laten weten? Dan ga ik erachteraan. 

Hallo,

Ik heb vandaag vrij (werk dus in de zorg) en is ook laatste beldag. Kunt u mij bellen?

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Vraag aan @Natasja : als ik online Hussel aanvraag en ik geef aan dat ik al een mobiel abonnement heb, dan blijft dat abonnement toch ongewijzigd door lopen? Of wordt dat mobiele abonnement automatisch/verplicht verlengd en omgezet naar Hussel?

Dit voor mezelf naar de toekomst toe..

Dag @Edwin_Merks. Wat je zegt klopt. Als je online je aanvraag doet en aangeeft dat je al een mobiel abonnement hebt, gebeurt daar niets mee. Dit wordt dus niet automatisch verlengd naar Hussel. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Data kwijt door hussel zomaar. Ik lees dat je hierover een klacht hebt ingediend, maar er nog geen contact is geweest naar aanleiding van de klacht. Dat is niet hoe dat hoort te gaan. Ik heb de klacht erbij gepakt en ik zie wel dat er meerdere belpogingen zijn gedaan, waaronder op 10 maart rond 18.15 uur, 11 maart rond 19.30 uur en 12 maart rond 12.00 uur. Omdat mijn collega's je niet hebben kunnen bereiken, is de klacht gesloten. Daarover heb je een e-mail en/of sms’je gehad. Ik zie wel dat er nu een nieuwe klacht is aangemaakt. Ik ga ervan uit dat het nu gaat lukken om contact te leggen. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, wil je dit dan aan mij laten weten? Dan ga ik erachteraan. 

Hallo,

Ik heb vandaag vrij (werk dus in de zorg) en is ook laatste beldag. Kunt u mij bellen?

 

 

Dag @Data kwijt door hussel zomaar. In dat geval kan ik me voorstellen dat je momenteel roerige tijden doorstaat. Ik heb daar onwijs veel respect voor (voor alle mensen in de zorg overigens). Ik zie dat je afgelopen dinsdag bent gebeld door een collega en het mobiele abonnement met het 06-nummer dat eindigt op ‘505’ is gewijzigd en er kosten zijn vergoed. Klopt het dat je klacht nu (naar tevredenheid) is afgehandeld?

Nu is mij een oplossing geboden en zou dat bevestigd worden over de mail. 3 maal raden...bij de mail zat geen bevestiging met de afspraken erin benoemd🤦‍♀️

Bellen heeft zeker geen zin want ze zijn onbereikbaar en dan moet je het hele vamerhaal weer 10x uitleggen...op hoop van zegen dat het nu wel goed komt...

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Data kwijt door hussel zomaar. Ik lees in de notitie van de collega die je klacht heeft afgehandeld wel dat er een bevestiging is verstuurd, maar ik kan deze zelf ook niet terugvinden. :disappointed:  Ik kan me goed voorstellen dat je die wel graag wilt ontvangen. Ik heb desbetreffende collega daarom verzocht je alsnog een bevestiging te mailen. 

Ik heb wel een bevestiging onrvangen, maar daar staan de gemaakte afspraken niet in.

Kunt u die nog sturen?

 

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb wel een bevestiging onrvangen, maar daar staan de gemaakte afspraken niet in.

Kunt u die nog sturen?

 

Ik heb van mijn collega begrepen dat ze inderdaad was vergeten om de bevestiging toe te sturen. Als het goed is heb je die nu alsnog ontvangen. Mijn collega heeft je ook nog geprobeerd te bellen, maar kon je niet bereiken. Ze heeft daarom je voicemail ingesproken. Is alles nu in orde?

Nee want ik heb nu nog de gemaakte afspraken niet op papier.

Reputatie 6
Badge +9

Het begint nu toch echt wel vervelend te worden zo. :disappointed:  Ik heb er weer voor je achteraan gemaild in de hoop dat je nu wel een mail ontvangt waarin de gemaakte afspraken worden bevestigd. 

Reageer