KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben er aan bezig. Weer AWS *sigh*

Reputatie 7
Badge +7

Gefixed voor nu. Ik ga nog even achter de details aan.

Reputatie 7
Badge +21

Prima @Dennis ABD , we houden het in de gaten. Bedankt voor de snelle service :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +7

NP. Of een structurelere oplossing gaat lukken durf ik niet te zeggen, ik ben er echter aan bezig. Of, althans, ik heb mensen gesproken die er mee bezig kunnen gaan :)

Reputatie 7
Badge +30

Thanks Dennis!

Reputatie 7
Badge +22

Yay.

 

Kan iemand een voorbeeld forwarden als bijlage naar samples@kpnmail.nl? Ik kijk dan even.

@Dennis ABD moet je al me spam berichten hebben? Het zijn er 11, de laatste is binnengekomen om: 12:13 uur. 

Reputatie 7
Badge +7

Nee hoor, dank je. Het issue is gevonden en zou opgelost moeten zijn. Mocht je ze nog van na ~13:30 hebben dan hoor ik het wel :)

Ik heb ook een voorbeeld opgestuurd.

Reputatie 7
Badge +24

Nou... er word weer gesleuteld aan het forum zeker? De recente topics pagina is regelmatig niet te vinden.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb ook even gekeken, en het werkt nog steeds niet @Nick83, het gaat vandaag niet lekker met het Forum. 

Reputatie 7
Badge +21

Lijkt erop @Nick83 , ook “Actief sinds laatste bezoek”  en  “Onbeantwoorde vragen” doet het niet.

Ook was het hele forum vanmiddag een uur uit de lucht en deden de links uit de notificatiemailtjes het sinds gisteren niet goed.

Reputatie 7
Badge +24

Het gaat de laatste dagen sowieso al niet zo lekker. Bijvoorbeeld: na het plaatsen van een reactie krijg je normaliter je eigen reactie te zien. Nu kom je wel op die pagina terecht, maar helemaal bovenaan. De pagina is niet automatisch naar je reactie onderaan geschoven.

Al hoewel dit nu wel weer lijkt te werken 😁

Reputatie 7
Badge +22

@Nick83 die link ‘Recente topics’ dat die niet werk is echt erg. Als er klanten zijn die een nieuwe vraag hebben aangemaakt die zien we niet, dus nieuwe klanten kunnen we niet eens helpen. Gelukkig krijg ik wel een mailtje dat er een nieuwe topic is aangemaakt. Daarom kan ik op nieuwe berichten reageren. 

Reputatie 7

Hey, @Nick83. Dank voor het melden!  Klopt, en waren een aantal wijzigingen door de leverancier van het platform in gang gezet waardoor een aantal links het niet meer deden.

Inmiddels is dat verholpen :)

Reputatie 7
Badge +24

Ja, volgens mij werkt het weer...

Waar is mijn topic gebleven? Ik kan ook mijn user alias "Pa3CMP"niet vinden. Wat is dit voor een forum?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pa3CMP

Klik op je forumnaam hierboven of klik rechtsboven in de groene balk op jouw avatar (de roze P) en je krijgt een overzicht van je recente activiteiten.

Reputatie 7
Badge +22

Waar is mijn topic gebleven? Ik kan ook mijn user alias "Pa3CMP"niet vinden. Wat is dit voor een forum?

@Pa3CMP:

Klik hier

Reputatie 7
Badge +21

Er zijn bij mij vandaag al vijf KPN forum notificatie mailtjes in de SPAM map terecht gekomen. Hebben anderen dezelfde ervaring?

Ik heb het idee dat @Dennis ABD weer met het spamfilter aan de slag moet.

Reputatie 7
Badge +7

Hi Dennis,

 

We had a lot of spam reports from KPN Webmail recipients so the IP was promoted spammy.

 

We have now reversed the block.

 

Regards,

 

Cloudmark Customer Support

 

Fixed dus. Waar forum notificaties naartoe gaan moet wel echt opgelost worden. Er worden er duidelijk te veel naar (oude) gebruikers gestuurd.

Reputatie 7
Badge +21

Thnx @Dennis ABD 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Dennis,

 

We had a lot of spam reports from KPN Webmail recipients so the IP was promoted spammy.

 

We have now reversed the block.

 

Regards,

 

Cloudmark Customer Support

 

Fixed dus. Waar forum notificaties naartoe gaan moet wel echt opgelost worden. Er worden er duidelijk te veel naar (oude) gebruikers gestuurd.

Niet bestaande gebruikers bedoelt u? En heeft dat dan tot resultaat dat een afzender als spammer gezien gaat worden?

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben al jaren geen “u” meer ;)

 

Nee, dit zijn bestaande gebruikers die actief op de spam knop hebben geklikt. Zeer waarschijnlijk mensen die ooit eens een reactie in een topic hebben geplaatst en nu authomatisch het topic volgen en dus notificaties krijgen.

KPN medewerkers zouden andere KPN medewerkers die verantwoordelijk zijn voor bedrijfsexterne communicatie en marketing ook nog eens een keer kunnen vragen om beleid aangaande notificaties i.p.v. standaard opt-in om te zetten in standaard opt-out.

Mensen die echt niet zonder notificatie kunnen vanwege FOMO o.i.d. weten wel te vinden waar notificaties aan te zetten zijn. Nu zal het grotendeels zo zijn de cloudcomputer van bedrijf A verzendt en die van bedrijf/organisatie/klant B filtert/blokkeert. En de mensen er omheen leefden nog lang en gelukkig.

Reputatie 7
Badge +30

Dank @Dennis ABD! Ik ga het hier ook nog eens in de groep gooien..

Reageer