sinds 3 dagen is bellen via vaste telefoon niet mogelijk: na nummer draaien meteen ingesprektoon. Inkomende telefoontjes worden naar voicemail doorgezet, die niet af te luisteren is. Donderdag: 5x modem aan/uit gedaan en 1x gereset. Vrijdags zei men in kpnwinkel dat ik moest bellen met 0800. Hoe dan ? Met een niet-werkende telefoon?. Via telefoon van iemand anders inmiddels 2x 0800 gebeld. Vrijdag is gezegd dat binnen 1 dag opgelost zou zijn en sms gestuurd zou worden. Waar zou sms heen gaan? Ik heb gevraagd te mailen. Volgende dag werkte telefoon niet. Nogmaals gebeld: men vond het vreemd dat gezegd was binnen 1 dag oplossing, maar dat er sms gestuurd was dat mijn klacht was ontvangen. ik weet niet waarheen deze is gestuurd. Dus nogmaals maar gezegd dat er gemaild moet worden. Dat zou er bij gezegd worden. Verder zou niet eerder dan maandag oplossing zijn. Voorlopig kan ik dus niet bellen en geen telefoontjes ontvangen en geen voicemail afluisteren. Word ik niet vrolijk van.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel