Beantwoord

Ondanks nieuw modem kan ik nog steeds niet bellen

  • 25 January 2023
  • 46 reacties
  • 394 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

46 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dan ben ik bang dat mijn opties vanaf hier opraken @CarolaN1972 :(

Je kunt gebeld worden en dat betekent dat het nummer aan jou is toegekend. Dat zie ik hier ook in alle systemen, het nummer is ook geporteerd en het technische profiel staat hier ook goed ingesteld. Je hebt het nieuwste type modem (Box 12) dus dat kunnen we eigenlijk ook uitsluiten (als hier wel iets mee aan de hand was geweest, had je ook niet gebeld kunnen worden). Dan blijft eigenlijk alleen het toestel zelf nog over als mogelijke oorzaak. Is dit misschien een heel oud toestel?

 

 

Reputatie 2

Het is een Siemens gigaset A58H

Ik schat zo een 10 jaar oud. 

Reputatie 7
Badge +12

Het is een Siemens gigaset A58H

Ik schat zo een 10 jaar oud. 

Dankjewel voor de toelichting @CarolaN1972.

 

@PeterG , ik weet dat jij goed thuis bent in veel zaken die met DECT toestellen e.d. te maken hebben, kan het zijn dat topicstarter dit toestel op een verkeerde instelling heeft staan?

Ik kan wel gebeld worden maar niet bellen 

Tuurlijk ga ik proberen te helpen, JanZ_

Wat gebeurt er als je wilt bellen? Carola.

Reputatie 2

Dan krijg ik een in gesprek toon.

Ah, okee. Heb je verschillende nummers geprobeerd? 

Basisstation al 1 minuut stroomloos gehad?

Hele andere telefoon set geprobeerd? Niet alleen andere handset op hetzelfde basisstation.

Reputatie 2

Ik ga dat straks even proberen. 

Nieuwe modem... kon je met de oude wel bellen?

Denk je wel aan de hoge kosten voor bellen met een vaste telefoon?

Met mobiel met abonnement is veel goedkoper. Binnen de bundel gratis.

Denk je wel aan de hoge kosten voor bellen met een vaste telefoon?

Met mobiel met abonnement is veel goedkoper. Binnen de bundel gratis.

Hallo @PeterG , dat is hier (nog) niet aan de orde, @CarolaN1972 wil gewoon kunnen bellen met haar vaste telefoon.

Laten we bij het onderwerp blijven s.v.p.

Reputatie 2

Inmiddels alles al geprobeerd. 

Geen andere telefoon kunnen aansluiten omdat ik die niet heb. Zal rond moeten vragen voor een telefoon te lenen. 

Voor zover bedankt voor de hulp.

Wordt vervolgd.

 

Reputatie 7
Badge +12

Inmiddels alles al geprobeerd. 

Geen andere telefoon kunnen aansluiten omdat ik die niet heb. Zal rond moeten vragen voor een telefoon te lenen. 

Voor zover bedankt voor de hulp.

Wordt vervolgd.

 

We zien je bevindingen in ieder geval heel graag tegemoet @CarolaN1972!

Hallo @CarolaN1972 Als je bij mij in de buurt woonde, mocht je van mij met alle plezier een vaste telefoon lenen, ik heb de zolder vol met die (oude) vaste telefoons met draad, de jongere generatie weet nu niet waar ik het over heb.😃

Zeker @JanD . Je hebt helemaal gelijk. Alleen kom ik nog dagelijks mensen tegen die mobiel bellen duur vinden. Als ik dan mijn 06 geef zeggen ze "heb je ook een gewoon nummer”. Als ik even doorvraag dan denken ze dat bellen náár en bellen mét mobiel heel duur is. Het is echter andersom. Ik zal het dus in dit soort topics blijven melden.

Krommenie is mij ook even te ver weg om even langs te gaan.

CarolaN1972: Geen andere telefoon kunnen aansluiten omdat ik die niet heb. Zal rond moeten vragen voor een telefoon te lenen. 

👍

Reputatie 7
Badge +12

Zeker @JanD . Je hebt helemaal gelijk. Alleen kom ik nog dagelijks mensen tegen die mobiel bellen duur vinden. Als ik dan mijn 06 geef zeggen ze "heb je ook een gewoon nummer”. Als ik even doorvraag dan denken ze dat bellen náár en bellen mét mobiel heel duur is. Het is echter andersom. Ik zal het dus in dit soort topics blijven melden.

Krommenie is mij ook even te ver weg om even langs te gaan.

CarolaN1972: Geen andere telefoon kunnen aansluiten omdat ik die niet heb. Zal rond moeten vragen voor een telefoon te lenen. 

👍

Bedankt voor het meedenken @PeterG en @JanD :) 

Reputatie 2

Inmiddels nieuwe telefoonset + nieuwe kabels, maar kan nog steeds niet bellen.

Ik weet het niet meer.

Inmiddels nieuwe telefoonset + nieuwe kabels, maar kan nog steeds niet bellen.

Ik weet het niet meer.

Hallo @CarolaN1972 jammer om te lezen, dan heb jij van jou kant alles gedaan wat mogelijk is. Dan toch weer even bellen, mobiel, met 0800 0402, gratis, voor storingen 24/7 beschikbaar.

Succes.

 

Inmiddels nieuwe telefoonset + nieuwe kabels, maar kan nog steeds niet bellen.

Ik weet het niet meer.

@JanZ_ . Dan toch maar modem wisselen?

Inmiddels nieuwe telefoonset + nieuwe kabels, maar kan nog steeds niet bellen.

Ik weet het niet meer.

@JanZ_ . Dan toch maar modem wisselen?

Hele topic doorgelezen, lijkt mij ook. Kan dus gewoon ergens een draadje los zijn. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @CarolaN1972.

Morgen zal er een nieuw modem voor je klaarliggen bij een servicepunt. Ik stuur je nog even een PB met daarin de verdere gegevens & informatie!

Reputatie 2

Inmiddels het nieuwe modem opgehaald en aangesloten.

Alles werkt gelukkig. 🤗☺

Allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken, en KPN voor het snelle regelen van het nieuwe modem.

Fijne avond allemaal!

 

Reputatie 7
Badge +12

Inmiddels het nieuwe modem opgehaald en aangesloten.

Alles werkt gelukkig. 🤗☺

Allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken, en KPN voor het snelle regelen van het nieuwe modem.

Fijne avond allemaal!

 

Super, wat fijn om te lezen @CarolaN1972 :)

Heel erg graag gedaan en als je ons in de toekomst nog een keertje nodig hebt dan horen we dat natuurlijk maar al te graag! Voor nu in ieder geval een mooie dag toegewenst!