Beantwoord

Telefoonnummer is buiten gebruik, ik wil dit terug

  • 17 May 2023
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Tot mijn verbazing en ongenoegen merkte ik dezer dagen dat mijn vaste telefoonverbinding, met 

tel.nr. *** *** **** buiten gebruik is gesteld, zonder overleg, zonder bericht en zonder enige vorm van communicatie.

Om niet in problemen te komen met overheidsinstanties verzoek ik u dringend deze buitengebruikstelling per direct ongedaan te maken en het nummer *** *** **** terug te plaatsen op

adres: **** ** * 

Met vriendelijke groet,

R.Slijkhuis

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en privégegevens verborgen. Deel privégegevens nooit openbaar op internet

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 May 2023, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @zijkamp voor een snelle(re) actie en reactie kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Kwestie van kastje naar de muur sturen.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @zijkamp! Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Wil je laten weten of mijn collega je heeft kunnen helpen?

Het is in ieder geval het best om alles via 1 kanaal te laten lopen. Dus of hier of telefonisch. Als je met het gesprek met mijn collega de oplossing hebt gevonden, laat het dan hier weten. 

Als dit niet het geval is en je toch verdere hulp nodig hebt, dan hoor ik het ook graag. Dan voorkomen we dat het toch een “van het kastje naar de muur” verhaal wordt. Ik help je graag.