Beantwoord

4 SuperWifi punten op rood, 1 op groen die is verbonden met modem

  • 9 April 2023
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Bij deze wil ik graag alleen een reactie van de KPN. Medewerker schijnt niet beschikbaar te zijn. 4 wifi versterkers die allemaal rood aan geven sinds 8 April 2023. Alle resetten gedaan die op de forums beschreven zijn. Alle versterkers stonden goed geplaats, opeens alles rood, alles gerest volgens het forum, zelf via de kpn app dit nogmaals.online gedaan via de mobiel. Versterkers verplaats zelfs met gebruik verlengsnoer om zo op andere plekken te komen. Niks heeft geholpen, dus in de laatste drie jaar eerst 3 versterkers aangeschaft was een aardig bedrag alles werkte toen net na behoren, die 3 gingen op rood. Volgens kpn lag het aan de plaats waar deze stonden. Zelf met deze drie hadden bereik door het hele huis. Alle 3 op rood, volgens kpn te weinig versterking. Dat neem je dan maar aan, schaffen we er nog 2 aan,  ging opzich prima, tot gisteren alle 4 op rood behalve 1 die op de modem zit. Wat.is nu de bedoeling KPN?????? Wederom 200 tot 300.euro uitgeven voor meer versterkers???? Dan in het verleden komen met een opmerking dat ik een  betaalde monteur kan laten inplannen. Kpn dit gaat nergens meer over zo. Ik ben ingelogt met mijn Kpn id dus zou het nu wel wfijn vinden dat jullie eens contact opnemen met mij. En dan een monteur laten langskomen om de hele zooi eens goed te laten draaien.op jullie kosten. Kortom ben op me dooie gemakkie 5 uur bezig geweest en nog werkt de handel niet.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 April 2023, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Wifi blijft zeer slecht, welkom! In principe is het succes van het KPN forum, en andere fora, dat klanten elkaar helpen. Moderators ondersteunen natuurlijk waar nodig, maar dat is niet de basis. Als je echt specifiek contact wilt met een KPN medewerker, kan je dat toch het beste via 0800-0402 doen. Dat gezegd hebbende: het is inderdaad gek dat er ze het nu ineens allemaal niet meer doen. Als het bekabeld allemaal wel werkt, dan is dat wat KPN moet leveren, namelijk internet, wel goed. Als je ‘alleen’ problemen met wifi hebt, bieden we daarom inderdaad een betaalde monteur.  

 

Omdat je je gegevens niet in je profiel hebt gezet, kan ik niet met je meekijken. Aan de hand van je KPN ID mag ik jouw gegevens niet opvragen i.v.m. de AVG. Mocht je dat willen, doe dat vooral alsnog. Zo op het eerste gezicht zou ik willen adviseren om de SuperWifi punten van een schone installatie te voorzien. Als je deze 8 punten doorloopt, zou het moeten werken. Daarnaast kan je de KPN Thuis app gebruiken om de boel het beste in te stellen.