Beantwoord

Apparaten aan specifieke SuperWifi toewijzen?

  • 2 June 2023
  • 10 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb 2 superwifi punten aangeschaft en aangesloten. Werken perfect! Nu de vraag.

Op 1 wifipunt heb ik 5 apparaten (primair).

Op de andere heb ik 1 apparaat.

Is het mogelijk een 2tal apparaten van het primaire punt naar het andere wifipunt te “verhuizen” ?

icon

Beste antwoord door GeSp 2 June 2023, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Marcthin 

 

Nee dat kan niet. Je kan daar namelijk niets aan instellen of veranderen, alleen dichterbij dat 2de punt zetten van die apparaten helpt waarschijnlijk.

Hoi hoi ligt aan de situatie....je kan nl prima instellen wat waar en wat niet kan connecten of niet maar dan moet u wel enige kennis van netwerken hebben...alles kan je via je modem  instellen.

Gr

Reputatie 7
Badge +24

Hoi hoi ligt aan de situatie....je kan nl prima instellen wat waar en wat niet kan connecten of niet maar dan moet u wel enige kennis van netwerken hebben...alles kan je via je modem  instellen.

Gr

Kunt u dit wat meer toelichten? Want volgens mij kan dat op de apparatuur van KPN niet. 

Ja hoor even checken in de kennisbank van dit forum...check u modem welk type? Even de handleiding lezen

Succes

Reputatie 7
Badge +24

Ja hoor even checken in de kennisbank van dit forum...check u modem welk type? Even de handleiding lezen

Succes

Nee, daar staat niets over dit onderwerp. 

Wat voor type modem heeft u? V10 v10a v12?

Badge +19

@Greenland Ik wil niet vervelend doen hoor maar @Nick83 is één van de aktiefste forumleden met ruim 32000 reacties.  Geloof me hij weet waar hij over praat.😉

Reputatie 1

Ik heb in de database gezocht maar niets gevonden. De modem die ik gebruik is de V10.

Badge +19

@Marcthin het kan ook niet.

Reputatie 1

Oke daarnet even gekeken via de web interface en ik zie dat er een nieuwe verdeling tussen de apparaten is gemaakt die een verbinding hebben met de wifi punten. Ik zie dat deze verdeling evenwichtiger is dan gisteren. Dus kan ik concluderen dat dat een automatisme is die de wifi punten uitvoeren.

Dank voor de terugkoppelingen. Ik ga de logs nog doorpluizen eens kijken of ik daar iets meer kan vinden.

Wat mij betreft kan er een slot op deze treat.