Beantwoord

Bestelde SuperWifi punten niet ontvangen

  • 15 August 2023
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant in jullie netwerk, ik heb internet en tv besteld en ik heb geen super wifi punten ontvangen

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 August 2023, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Magdalenka0404 heb je die als cadeau bij het nieuwe abo besteld? Staat dat ook op je contract?

Is je abo al actief? Zo ja, dan ontvang je de spullen binnen 14 dagen na activatiedatum pakket.

Zo nee, dan moet eerst je abo nog actief gemaakt worden.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Magdalenka0404, ik zie dat JanD je al heeft gevraagd of je ze als actie cadeau mee hebt besteld en of dit ook op je contract terug te vinden is. Als je gekozen hebt voor bijvoorbeeld een korting voor een bepaalde periode, zal je géén Superwifi punten gaan ontvangen en is dat ook niet terug te zien in je bestelling.

Mocht je niet gekozen hebben voor een korting en wel voor de SuperWifi punten, dan horen ze mee te worden geleverd met je installatiepakket. Heb je die al ontvangen?Â