Experia Box werkt niet: alles opnieuw moeten installeren

  • 1 March 2023
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Ben het zat met kpn Expedia werkt niet goed . Moest alles op nieuw instaleren. Probleem niet verholpen

Dan moet je maar wachten op een nieuwe update. Niemand weet iets. Dus ze schuiven het maar af.

Dus ik ga er mee stoppen met kpn.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @mariustiny ,

Als de Experiabox defect is, word deze uiteraard vervangen.Maar dat moet wel eerst uitgezocht worden.Er zijn nu geen grote problemen bekend met alle type modems waarvoor je op een update moet wachten, wat mij betreft onzin dat dit werd verteld.

Wat zijn de problemen precies?Werkt compleet alles niet of een deel van de diensten slecht/helemaal niet?

 

 

Alle werkt goed, maar ik zie ze niet meer in mijn modem, en in de thuis

 app zie ik alleen het modem en 1 expedia de primair, en als ik bij een de stroom er af haalt klopt het paswoord ween niet

, 

Hi @mariustiny ,

Welk modem heb je?En welke wifiversterkers en hoeveel?

Maar als t goed werkt zou ik me er verder niet veel aan doen.Eenmaal ingesteld en goed werkend, heeft die App weinig toegevoegde waarde naar mijn mening.

Ik heb 3 experia wifi versterkers bedraad maar als de stroom uitvalt doen ze het niet meer en kan er met het paswoord niet meer inkomen.

En aangezien er bij ons in het dorp de elektra kabels worden vervangen gebeurt dit vaak. Maar laat maar ik ga het anders doen.

Ik heb informatie en offerte gekregen van een andere provider

 

Reputatie 7

We denken graag met je mee @mariustiny, maar we hebben nog te weinig informatie om er meer over te kunnen zeggen. Je hebt Experia Wifi’s dus, alleen is nog niet duidelijk welk type Experia Box je hebt. Die vraag van Martijn heb je nog niet beantwoord.

Vergeet niet dat dit een forum is, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer informatie jij geeft, hoe meer wij mee kunnen denken.