Beantwoord

Geen verbinding SuperWifi meer na bezoek monteur

  • 8 December 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 1

Vandaag monteur langs geweest en heeft SuperWifi geïnstalleerd. Op het moment dat hij wegging werkte de Wifi door het hele huis prima, echter nu brandt het lampje van de Wifi niet meer en hebben  we geen Wifi-bereik meer op zolder. 

(We hebben geen lampje via de ‘Thuis App’ uitgezet).

 

Wat te doen?

 

Met vriendelijke groet,

Richard

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 9 December 2021, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Richiebosch1! Ik heb niet direct een reden waarom ze geen wifi meer uitzenden. Maar in de meeste gevallen kan je dit verhelpen door ze te resetten en nogmaals de installatie door te lopen. Gelukkig is dat allemaal wat minder ingewikkeld dan het klinkt. De instructies kan je vinden in ons SuperWifi: installatie en gebruik topic. Zou je eens kunnen kijken of dat het probleem verhelpt en of het daarna ook goed blijft werken?

Reputatie 1

Dank je wel voor je antwoord. Vooralsnog werkt het weer prima. Mocht ik weer problemen krijgen dan zal ik jouw eventuele oplossing proberen. 

Reputatie 7
Badge +17

Vanzelf is altijd leuker dan met moeite. :wink: Blij dat alles weer werkt @Richiebosch1