Beantwoord

Hoe kan ik de SuperWifi 2 update naar v3.00.31 krijgen?

  • 8 April 2023
  • 40 reacties
  • 1360 keer bekeken

Van 2 tot en met 6 april zou er een update worden uitgerold naar de Superwifi 2 punten. Bij mij is dat niet gebeurd want ik zie dat ik nog op versieĀ 2.00.27v2 zit. Het Superwifi2 punt zit met een kabel aan het modem verbonden en ik heb het Superwifi2 punt gisteren handmatig herstart. Hoe kan ik deze updateĀ krijgen?Ā 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 May 2023, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 3
Badge +2

het is nog niet gelukt ten tijden dat de update werd gedaan tussen 1 en 6 april stond de gene die geupdate is aan de gene die niet update heb ik nog nooit aan gehad vanwegen een verbouwing deze staat nog steeds op een oudere versieĀ 

Ik ben nu een beetje in de war, @Marco van O.Ā .

Ik mĆ©Ć©t Ć©Ć©n Superwifi 2 met de laatste firmware. So far so good.Ā 

Begrijp ik uit je verhaal dat er dus nog Ć©Ć©ntje is (die momenteel is aangesloten) die nĆ­et wil updaten?Ā 

Reputatie 3
Badge +2

yep klopt deze heb later aangesloten na de update periode 6 april dus en blijft steeds op de oude firmware staan 2.00.23

ik heb ook al de kpn box v12 gereset naar fabrieks instellingenĀ 

Wat als je die SW die er nu geen zin in heeft even tijdelijk als enige SW aansluit.Ā  Op de plek waar nu die andere zit?Ā  Dus die andere loskoppelen. Deze daar neerzetten en een reset doen. Werkt dat?

Reputatie 3
Badge +2

daar heb ik geen kabel liggen en daar heeft de SW al een tijd gestaan zonder resultaat en vandaar heb ik ze omgeruildĀ 

Reputatie 3
Badge +2

ik heb gisteren trouwens de hele boel gereset inclusief kpn box 12 toen gaf hij bij 1 sw2 aan dat hij aan het updaten was via de app toen dacht ik nu gaat het goed maar na inloggen op het modem stond hij nog steeds op 2.00.23

@Marco van O.Ā Hoe heb jij die superwifi's aangeschaft? Via de webshop? Of zaten ze bij je bestelling? Heb je ook nog een aankoopbewijs/orderbevestiging?Ā 

Reputatie 3
Badge +2

ze zaten bij mijn overstap naar KPN deze is in gegaan verleden jaar Juni 2022

Ā 

Reputatie 3
Badge +2

ik heb eventueel nog een mailtje voor je ???

Is dat een orderbevestiging?Ā  Waar ze op staan?Ā  Het gaat even om een ā€˜bewijsā€™ van aankoop.

In de meeste gevallen is het daarna de bedoeling dat je met de EW naar de dichtstbijzijnde KPN winkel gaat. Op vertoon van het aankoopbewijs (en dat kan ook een Internetbestelling zijn waarop de SW's als welkomstcadeau staan) kan het apparaat worden omgeruild.Ā 

Reputatie 3
Badge +2

ik heb laatst ook mijn modem om moeten ruilen dit kon via een postkantoor in de buurt ik ben samen met mijn vrouw slecht ter been ik kan je de email naar je sturenĀ 

ik heb laatst ook mijn modem om moeten ruilen dit kon via een postkantoor in de buurt ik ben samen met mijn vrouw slecht ter been ik kan je de email naar je sturenĀ 

`Ja.Ā  Een modem is geen probleem.Ā  Dat kan via mij.Ā Ā 

Helaas niet bij die Superwifi's.Ā  Dat moet Ć©cht via een winkel :-(Ā  Ā  Kun je iemand vragen?Ā Ā 

MijnĀ superwifi access point zit op firmware versie 2.00.26. Is die nog te updaten? Ik heb trouwens gezien dat de webinterface van een access point wel te benaderen is na een reset. Als je vervolgens het access point bedraad aansluit aan het v12 modem, is na ongeveer 10 minuten de webinterface weer dichtgezet.

Reputatie 3
Badge +2

HoiĀ Erwin_

Ik moest vandaag naar mijn moeder daar is vlak bij een KPN Winkel

ik heb de desbetreffende SuperWifi mee genomen en is daar keurig om geruild

heb ze nu alle twee aangesloten en beide hebben nu de zelfde 3.00.31 firmwareĀ 

prima geregeldĀ 

thanks

Ik wacht nog even, want het access point doet het verder prima.Ā