Vraag

KPN Box 12 krijgt geen goede verbinding met mijn 2 Experia Wifi's

  • 6 December 2022
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

We hebben in huis al een redelijk lange tijd een experia 12 modem, werkt goed en in combinatie met twee experia WiFi’s hebben we overal in huis goede wifi. Echter merken we de laatste dagen problemen, het experia modem wil geen verbinding krijgen met de twee experia WiFi’s (de wifi versterkers) wat ertoe leidt dat mijn zoon op zijn kamer geen wifi heeft. We hebben al meermaals met de KPN thuis app geprobeerd de experia WiFi’s opnieuw te verbinden maar krijgen steeds de melding dat de experia wifi niet wordt gevonden, we hebben al verschillende internet kabels geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Het rare van het verhaal is dat het probleem ineens is ontstaan, terwijl wij naar ons weten niets hebben gedaan wat te maken heeft met ons modem en de versterkers. We zijn ten einde raad en hebben jullie hulp nodig :)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Dag @Van der Woude er is een helaas een probleem sinds de laatste update.  Voor nu us het wachten op een oplossing. Wordt aan gewerkt. 

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @Van der Woude. Goed dat je navraag doet, geen wifi verbinding hebben is ontzettend lastig. 

Maak je thuis gebruik van een draadloze verbindingsset (dvs) ? In dat geval wil ik je vragen om de adapters eens 60 seconden uit het stopcontact te halen en daarna weer terug te plaatsen. Dit lost de problemen met de wifi verbinding in de meeste gevallen op. 

Mocht je daarna nog problemen ervaren, wil je dan een schone installatie van SuperWifi punten uitvoeren?