Beantwoord

KPN SuperWifi kan niet verbinden met KPN Box 12

  • 22 May 2023
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb sinds deze maand TV en internet van KPN. De monteur is hier geweest en heeft toen alles net geïnstalleerd en doorgemeten, alles werkte naar behoren. Doordat mijn abonnement te vroeg was ingegaan hebben ze dat geannuleerd en een nieuw abonnement geactiveerd op de correcte datum.

 

Alles werkt, behalve het KPN superwifi punt, ik ben in het bezit van 1 wifi punt. Heb alles al gereset, bekabeld, via de app geprobeerd maar ik kan géén verbinding maken via het wifipunt. Als ik inlog in het modem dan vind die hem wel, alleen bekabeld maar de status blijft offline.

 

What to do?

icon

Beste antwoord door Cappuccino2 22 May 2023, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Wat je Zou kunnen proberen is Verbind je wifi punt met de kpn box 12 met een internet kabel zet dan het wifi punt aan en laat voor ongeveer 15 min draaien tot groene led lampje blijft branden daarna internet kabel ontkoppelen en nog even 5  minuten of langer  laten draaien zonder internet kabel dan zou het goed moeten zijn