Beantwoord

Lampje van SuperWifi uitschakelen

  • 21 February 2022
  • 7 reacties
  • 1741 keer bekeken

Ik zou graag  het lampje van de wifi versterken uit zetten  in mijn kamer

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 21 February 2022, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Addrieheijmans , door een paar keer kort te drukken op het WPS knopje aan de achterzijde (voorzijde bij de SuperWiFi 2) kan je het lampje dimmen (50%) of uitschakelen.
Je kan ook de KPN Thuis app gebruiken.

Heb net 2 superwifipunten echter via de app kpnthuis kan ik deze niet op gedimd zetten. Wel aan en uit. 

Reputatie 7
Badge +12

En via de WPS knop op de achterkant? Soms wilt hij inderdaad niet goed naar 50% via de app alleen hardwarematig zou het wel moeten werken.

Via de knop aan de voorkant werkt het dimmen inderdaad. Kpn app moet ook hierop nog verbetert worden

Reputatie 3
Badge

Ik heb hetzelfde probleem om met de KPN Thuis app de lampjes van de Super Wifi 2 punten te dimmen. Aan en uit gaat prima maar de 50% werkt niet. Via de WPS knop lukt het wel om te dimmen. De berichten hierboven zijn 8 maanden oud dus de bug in de KPN Thuis app is nog steeds niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb hetzelfde probleem om met de KPN Thuis app de lampjes van de Super Wifi 2 punten te dimmen. Aan en uit gaat prima maar de 50% werkt niet. Via de WPS knop lukt het wel om te dimmen. De berichten hierboven zijn 8 maanden oud dus de bug in de KPN Thuis app is nog steeds niet opgelost.

KPN heeft al geruime tijd geen  update meer voor de thuis app doorgevoerd.

Er wordt voorbereiding gedaan om volledig om te gaan naar de mijnkpn APP. Via die APP kunnen dan ook allerlei instellingen van wifi bekeken worden en veranderd van het netwerk thuis.

Reputatie 3
Badge

@BruisTablet Lijkt me een prima optie. Dank voor je toelichting!