Beantwoord

Stroomadapter Superwifi defect

  • 30 December 2021
  • 12 reacties
  • 170 keer bekeken

Goedendag,

 

De adapter van mijn super wifi punt is defect. Ik heb deze in april 2020 gekocht en heb alleen een afschrift.

Hoe kan ik aan een nieuwe adapter komen?

 

Dank je 

Dank je

Jeanine Keurentjes / Brouwer

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 December 2021, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jeanine77 

Als je morgen tussen 08:00u en 20:00u belt met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer), dan kunnen ze je een nieuwe voedingsadapter voor het SuperWifi punt toesturen.

Hallo @Jeanine77 

Als je morgen tussen 08:00u en 20:00u belt met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer), dan kunnen ze je een nieuwe voedingsadapter voor het SuperWifi punt toesturen.

Kunnen ze dat nu wel dan @RBxx ?

Anders zou ik een v10A adapter vragen,Want die past ook prima.

Reputatie 7
Badge +21

Ja @martijn197108 , sinds kort kunnen deze nu ook besteld worden. Een kleine twee weken geleden van de moderators gehoord. 

Ja @martijn197108 , sinds kort kunnen deze nu ook besteld worden. Een kleine twee weken geleden van de moderators gehoord. 

@RBxx Is dat dan ook gratis?Zo nee:Wat zijn de kosten?Ik kan me namelijk voorstellen dat omdat het een koopproduct is mensen zelf de adapter moeten betalen.

Reputatie 7
Badge +21

Dat mag een moderator beantwoorden. Ik neem aan i.i.g. binnen garantieperiode gratis.

Reputatie 7

Welkom op het forum, @Jeanine77! We kunnen tegenwoordig losse stroomadapters versturen. Als je hiervoor nog niet gebeld hebt mag je ook jouw forumprofiel invullen. Reageer hier dan even weer als je dit gedaan hebt, dan help ik je verder. 

 

En inderdaad, binnen de garantieperiode is dit sowieso gratis. Buiten de garantieperiode verwacht ik ook niet dat we er heel moeilijk over doen :) 

 

En inderdaad, binnen de garantieperiode is dit sowieso gratis. Buiten de garantieperiode verwacht ik ook niet dat we er heel moeilijk over doen :) 

Fijn!

Hi Martijn 

 

Dank je, gegevens zijn ingevoerd. Heb je nog meer nodig?

 

Dank je

Jeanine

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jeanine77 . Martijn en ik zijn KPN klant net zoals jij.

Je zal moeten wachten op een reactie van KPN ( @Erik_ ) maar die komt pas volgend jaar :yum:
Gelukkig is dat sneller dan het klinkt :sunglasses: .

Prettige jaarwisseling !!

Hallo @Jeanine77 . Martijn en ik zijn KPN klant net zoals jij.

 

Inderdaad:wink:

Ik heb het ook nog als onderschrift                  :point_up:

Sorry heren  bedoelde inderdaad Erik:-)

Reputatie 7
Badge +30

@Jeanine77 ik bestel een SuperWifi adapter voor je. Alle informatie hierover vind je in het privébericht dat je zo van me krijgt.