Beantwoord

SuperWifi aangesloten op V10, moet ik inloggen op het netwerk van de V10 of bij de SuperWifi punten?

  • 6 February 2022
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Ik heb gisteren de superwifi punten geïnstalleerd. Het wifi lampje op het modem (v10) brand ook gewoon. De superwifi punten staan inmiddels op de 1e en 2e verdieping nadat ik ze heb gekoppeld via het modem. Is het nu de bedoeling dat ik via het netwerk vh modem inlog of via het superwifi netwerk? Op de 2e verdieping overigens zeer slecht bereik. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles goed functioneert?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 9 February 2022, 10:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MirjamLonk75, welkom! Als de SuperWifi correct zijn aangesloten, dan zou wifi op de Experia Box V10 uit moeten staan. De SuperWifi nemen dan het werk van het de Experia Box V10 over.

Je zegt nu nog een wifi lampje aan te hebben op de Experia Box V10. Ook heb je slecht bereik op de 2e verdieping. Terwijl je hier wel een SuperWifi punt hebt staan. Dat doet mij vermoeden dat de SuperWifi punten niet correct zijn aangesloten.

Het is belangrijk dat het eerste SuperWifi punt bekabeld aangesloten is. Ook zet je deze dichtbij de Experia Box V10. Het modem en de SuperWifi werken namelijk nog niet samen. Je leest er alles over in dit topic: KPN SuperWifi: installatie en gebruik.

Je kunt ook de KPN Thuis app gebruiken voor hulp bij de installatie.