Beantwoord

Superwifi gastnetwerk onbetrouwbaar

  • 21 February 2023
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Badge

Internet op het gastnetwerk valt continu uit. De signaalsterkte blijft intact, en internet blijft ook gewoon werken op het hoofd netwerk. Het gebeurt op alle superwifi punten tegelijk. Ik heb de bekabelde superwifi al vervangen door het nieuwe 2 type maar dit helpt niet.

Beetje mysterie voor mij, iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 February 2023, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge

Ik snap er steeds minder van: als ik de kabel naar mijn 4G modem loshaal zijn de problemen met het gastnetwerk verdwenen. Echter stort mijn internetsnelheid dan uiteraard in elkaar (ik heb Internet Buitengebied).

Badge

Hallo @Maja_ 

Jammer dat dit probleem niet naar klanten wordt gecommuniceerd, maar gelukkig na jaren tobben dit draadje gevonden. Ik heb ook de V10 (met superwifi) en het 4G modem en hetzelfde probleem met het gastnetwerk: zo'n 10% van de tijd internet. Op het normale netwerk heb ik 20/20 Mbps permanent. Als ik het modem afkoppel werkt het gastnetwerk normaal maar stort uiteraard mijn internet snelheid in elkaar.

Lost het V10a modem dit probleem op? Zo ja dan graag een omwissel, gegevens in mijn profiel.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Admin: verplaatst naar eigen topic

Badge +19

Het is niet on het gastnetwerk van de wifiversterkers te gebruiken icm sneller internet buitengebied. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MikeVe, ik heb je reacties even samengevoegd naar je eigen topic. De andere modems werken niet optimaal met sneller internet buitengebied. 

Badge

Ik weet niet wie bovenstaande als antwoord heeft gemarkeerd, maar ik niet! Ten eerste is de reactie van @Thomas in tegenspraak tot de andere conversatie (helaas heeft Thomas mijn bericht daar weggehaald en hier geplaatst, dus die referentie is nu zoek), ten tweede vind ik het erg vreemd dat KPN apparatuur aan mij verkoopt die niet doet wat wordt beschreven in de documentatie. Beetje makkelijk dit?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MikeVe, ik heb het antwoord gemarkeerd omdat je niet meer gereageerd hebt. Ik snap dat dat niet het antwoord is waar je op had gehoopt. De feedback ligt al wel bij de ontwikkelaars uiteraard maar ik heb daar op korte termijn verder geen oplossing voor.