Beantwoord

SuperWifi punt wil niet verbinden met Box12

  • 14 December 2022
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 2

ik heb twee super wifi punten en een Box 12. Sinds het modem is geüpdatet werkt mijn 2e wifi punt niet meer en alles wat ik ook doe , volgens de beschrijvingen van kpn en via de app. ik krijg hem niet meer aan de praat zelfs niet als hij naast het modem staat krijg ik de melding dat er geen wifi punt is. Ik ben hier nu al 2 dagen mee bezig en word wel een beetje radeloos hier van .

en als ik er een vraag stel krijg ik niet de antwoorden die ik verwacht. wat dat betreft is dat vragen gewoon waardeloos.

ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen voor dat die super wifie door de straat vliegt

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 December 2022, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @gwnopa ,

Hier staat alles over de installatie: 

Lees dit topic bij knipperende lampjes:  

 

Hier hetzelfde……

Erg instabiel sinds de update. Nu niet meer aan de praat te krijgen. Standaard antwoorden, maar het werkt niet. Ga maar eens opzeggen. Elders goedkoper en beter….

Reputatie 2

Ik had die kennisbank ook gevonden en het is gelukt zonder te vloeken. En de super wifi is niet door de straat gevlogen

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo👍 En graag geholpen natuurlijk…