Beantwoord

Wat kost een dualband wifi versterker?

  • 12 March 2023
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 1

Wat kost de WiFi versterker dualband? Want ik heb nu de WiFi versterker van Zyxel en momenteel branden daar slechts 2 van de 3 lampjes groen. En bedraad dan weliswaar wel allemaal echter de power brandt oranje. Dus ik denk dat ik de dualband nodig heb. Of weet iemand anders een oplossing om de Zyxel te koppelen met de KPN router? Ik heb hiervan een zwarte modem/router.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 12 March 2023, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De KPN Dualband versterker wordt niet meer verkocht. (Zie foto)

 

Tegenwoordig levert KPN de Superwifi 2.0, dit zijn access point welke WiFi 6, roaming en mesh ondersteunen. Je kan ze aanschaffen in een van de vele winkels, online, via de wifimanager, bij de klantenservice op 0800-0402 of via een monteur.

 

Online zijn ze 99,50, maar wanneer je de wifimanager doorloopt hoor je ze te kunnen aanschaffen tegen een gereduceerd tarief van €55. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Of je scoort een koopje met de Experia Wifi:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/

Die moet wel aan de draad. Het is maar net wat je wilt. Superwifi 2 is natuurlijk wel iets toekomstbestendiger, zeker in de combinatie met Box12.