Beantwoord

Wifi punten knipperen alle kleuren

  • 8 May 2023
  • 10 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik moet bijna elke weer al mijn wifi punten een keer aan een netwerkkabel leggen omdat ze, dan weer rood dan weer blauw en dan weer groen knipperen en geen verbinding maken, waardoor mijn tv , sonos , playstation eigenlijk niks meer werkt dus. Als de kabel er in zit werkt alles even weer maar moet ik alles weer opnieuw instellen bij bijvoorbeeld sonos.. om gek van te worden.  Zijn de superwifi punten kapot? 

icon

Beste antwoord door Denteprop 16 May 2023, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Denteprop welk  modem heb je van KPN in bruikleen en welk type KPN versterkers gebruik je, de witte ronde of de zwarte ronde?

 

Hoi Jan

Kpn box12 staat op het modem, een zwarte , en de witte ronde versterkers

Mvg Dennis 

Hallo @Denteprop zie hieronder een link met een mogelijke oplossing:

KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community

Succes

Hey bedankt voor je reactie en je link. Ik heb volgens mij alles uit dat rijtje al geprobeerd,  en dan werkt het 3 dagen weer allemaal maar het valt toch steeds weer uit. De punten op een andere plek neerzetten lost ook niks op helaas. Iig bedankt voor het meedenken. 

Dan even contact opnemen met de helpdesk van KPN, 0800 0402 @Denteprop 

Succes.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Denteprop en welkom hier op ons forum!

Heb je hier inmiddels al contact over gehad met onze helpdesk en zo ja, wat is hier uitgekomen?
 

Hoi Jan. 

 

Nee heb ze nog niet gesproken. Ik zie nu pas de reactie van Jan. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Denteprop!

Ik denk eigenlijk niet dat de superwifi punten kapot zijn want dan zouden de lampjes helemaal niet branden. Nu geef je aan dat je de superwifi punten ook op een andere plek hebt geplaatst; gaf dat nog iets van verandering in hoe de lampjes brandden?

Verder wil ik je vragen om dit artikel op onze kennisbank ook eens goed door te nemen, denk dat je daar ook wel iets aan moet hebben en zie je bevindingen graag weer tegemoet. 

Hey Jan. 

Ik heb nu de punten eens gewisseld met elkaar, van de meterkast naar de slaapkamer en die van de slaapkamer naar de woonkamer en die weer naar de meterkast... tot nu toe ( 3 dagen geleden) werkt het goed. Is nog niet uitgevallen.  Wel als ik de wifimeter in de app gebruik slaat hij niet verder uit dan 26 of 29 wat niet veel is. Maar het valt iig niet meer uit gelukkig. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jan. 

Ik heb nu de punten eens gewisseld met elkaar, van de meterkast naar de slaapkamer en die van de slaapkamer naar de woonkamer en die weer naar de meterkast... tot nu toe ( 3 dagen geleden) werkt het goed. Is nog niet uitgevallen.  Wel als ik de wifimeter in de app gebruik slaat hij niet verder uit dan 26 of 29 wat niet veel is. Maar het valt iig niet meer uit gelukkig. 

Dat is goed om te lezen @Denteprop en bedankt ook voor het delen van je bevinding. Houd het natuurlijk wel even in de gaten de komende tijd, mocht je toch weer tegen problemen aanlopen laat het ons dan weten!