Wifi versterkers verdwenen uit KPN Thuis app na update

  • 15 December 2021
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb al een tijdje 4 wifiversterkers verspreid door mijn huis aangesloten en dat werkt prima. In de KPN Thuis app kon ik per versterker zien welke apparaten aangesloten waren. Sinds een paar dagen zijn de wifiversterkers niet meer zichtbaar in de app, alleen het Experia modem nog, maar de wifiversterkers werken wel gewoon. Alle wifiversterkers toch maar weer opnieuw toegevoegd (barcode en QR-codes gescand, vervolgens feliciteert de app me met het toevoegen, maar nog steeds geen versterker zichtbaar in de app… zie ik nou iets over het hoofd of hebben meer mensen hier last van?

een jaar later: heb het ook al paar keer gehad. dan is het ineens weer weg en dan zijn de apparaten weer zichtbaar en te beheren. en nu is alles na laatste update van de app weer weg. het is hopeloos. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt. [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@c1nd1e Zie je net als Sharpsale nog wel je modem in de app? Wat gebeurt er als je alles om beurten opnieuw opstart zoals mijn collega Ron aangeeft in het andere topic? 

  1. Zet zowel de Experia Box als de Experia Wifi/SuperWifi voor 30 seconden uit
  2. Zet de Experia Box aan en wacht tot deze is opgestart
  3. Als de Experia Box is opgestart, herstart dan de eerste Experia Wifi/SuperWifi en wacht tot deze is opgestart
  4. Herstart de tweede Experia Wifi/SuperWifi. Als deze dan is opgestart, dan kun je alle apparaten weer terugzien in de KPN Thuis app.

Nee dat helpt niet Het is steeds af en aan met die app. Zeker na weer een update. Doet gewoon niet wat -ie moet doen. Kan geen enkele instelling aanpassen. Feit is dat het terugkerend probleem is en jullie daar maar geen oplossing voor hebben.