Beantwoord

Wifi versterkers werken niet goed, kan ik deze nog retourneren?

  • 22 June 2023
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb in februari drie zwarte superwifipunten aangeschaft bij de KPNwinkel Laagraven (bij Utrecht/Nieuwegein) met als doel de wifi ontvangst op etage 2 te verbeteren. Resultaat (na middagen frustrerend puzzelen, aan- enĀ afsluiten, resetten, herinstalleren & much more): enige verbetering op etage 2 maar als onverwacht neveneffect om de haverklap uitval van verbinding op de laptop waar mn vrouw in zoomsessies les geeft. En dat is Niet Leuk! Uiteindelijk besloten de hele mik af te koppelen, het was geen doen zo. Nu zit ik met die drie wifipunten, zonder de verpakkingen, nog wel met bonnen en zo. Vraag 1: kan/mag ik di terugbrengen bij voornoemde winkel en rekenen op clementie cq klantvriendelijkheid? Geld retour zou netjes zijn. Vraag 2: indien eerste vraag niet tot resultaten leidt, wat dan? De gemeentewerf/kringloopwinkel vind ik geen optie. Marktplaats? Nee, dat is ook verre van ideaal. Hier aanbieding doen? Mag/kan dat? Hoor graag jullie ideeĆ«n!

Met vriendelijke wifipuntloze groetĀ 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 June 2023, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Terugbrengen kunt u proberen. Maar dat word niks denk ik. Dat kan tot 14 dagen na aankoop. Daarna niet meer.

Heeft u utp-kabels naar boven lopen en had u daaropĀ de SuperWiFi's allen bekabeld aangesloten?

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Johan Hoekstra! Jammer dat de versterkers zo tegenvielen. šŸ˜•

Terugbrengen kunt u proberen. Maar dat word niks denk ik. Dat kan tot 14 dagen na aankoop. Daarna niet meer.

Dit klopt wat retourneren betreft. Die 14 dagen zijn inmiddels al voorbij, dus mocht je het nog een kans willen geven, doorloop dan onze stappen om deĀ SuperWifi installatieĀ af te ronden. Hopelijk gaat het met die tips wel goed en kun je ze toch nog gebruiken. šŸ™‚