Beantwoord

Een onbekend abonnement op onze factuur, hoe kan dit?

  • 5 May 2024
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Twee van onze zoons hebben elk een KPN 2017 Budget abonnement van €11,65 per maand. Als ik in de betaalde facturen kijk, zie ik dat ik niet alleen betaal voor deze abonnementen, maar ook nog voor een Hussel abonnement van €14,96 per maand. De totale kosten voor beiden komen daarmee uit op €26,61 per maand. En dit is al een tijd aan de gang, hoe kan dit? En kan ik de teveel betaalde abonnementskosten terug krijgen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 May 2024, 08:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Dus als ik het goed lees heb je 3 mobiele abonnementen, daar is er dan 1 teveel van lijkt me @AJHuisman 

Morgen even bellen met 0800 0402 of lang een lokale KPN-winkel gaan.

 

Reputatie 7
Badge +24

Een abonnement van 2017? Nooit verlengt? Een ander toestel halen ze steeds ergens anders?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @AJHuisman, voor iets betalen dat je schijnbaar niet gebruikt is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice op gratis nummer 0800-0402. Een medewerker kan dan zo zien welke abonnementen allemaal precies worden gefactureerd. Indien nodig kan er ook direct een opzegging gedaan worden van een overbodig abonnement. 

Reageer