Beantwoord

Krijg ik korting als ik Disney Plus via KPN aanzet?

  • 3 May 2024
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik wil Disney Plus toevoegen, nu is mijn vraag. Krijg ik korting als ik deze toevoeg? We hebben internet TV, en mobiels via KPN. Disney Plus kost bij de KPN 10,99 euro. Ik heb zelf een Disney abo en wil evt dit overzetten naar KPN. Nu ligt dit aan het totale kostenplaatje.

icon

Beste antwoord door RBxx 3 May 2024, 17:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Krijg ik korting als ik Disney+ bij KPN bestel?

Je krijgt elke maand tot € 12,50 korting als je Internet, Mobiel en Disney+ combineert. Deze korting bestaat uit (tot) € 7,50 korting op mobiel. Ook krijg je € 5,- Entertainmentkorting, als je dit nog niet voor een andere entertainmentdienst gebruikt.

bron: Disney+ abonnement bij KPN | KPN.com  bij “Veelgestelde vragen over Disney+”

 

Lees meer in de Kennisbank over het Combivoordeel:

 

Okay, ik heb al twee enterainmentdiensten in gebruik en mobielkorting. Dan weet ik genoeg. Dan blijf ik bij mijn huidige Disney Plus abo.  Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Astrid! Welkom op de KPN Community. Ik zie dat Ruud je van goede informatie heeft voorzien! Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust hoor!

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Remco van KPN 

Noordzee en ik zitten vaak op één lijn, maar dit keer was IK het toch 😊 met het ‘beste’ antwoord.

Reputatie 7
Badge +13

Klopt, sorry Ruud. Had twee topics openstaan en ging iets te snel.  😁

Reageer