Beantwoord

Ik kan niet meer gebeld worden, wel voicemail van Vodafone?

  • 7 May 2024
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds een paar dagen kan ik niet meer gebeld worden. Wanneer iemand mij belt gaat deze direct over op de voicemail van Vodafone, terwijl ik al bijna een jaar KPN klant ben. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 8 May 2024, 16:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @beauverbruggen ,

Zet je voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS UIT naar 1233.

Kun je alleen niet gebeld worden door Vodafone klanten en vaste aansluitingen van Ziggo?

Of ook via andere providers niet (meer)???

Kunnen ze ook geen sms versturen?

PS, op dit moment zouden ze je kunnen bellen via Whatsapp (meest particulieren). Totdat het probleem getackeld is.

Kun je alleen niet gebeld worden door Vodafone klanten en vaste aansluitingen van Ziggo?

Of ook via andere providers niet (meer)???

Kunnen ze ook geen sms versturen?

PS, op dit moment zouden ze je kunnen bellen via Whatsapp (meest particulieren). Totdat het probleem getackeld is.

Vodafone klanten kunnen mij inderdaad niet bellen/smsen. Wel krijg ik na de poging meteen een berichtje van Vodafone dat ik een gemiste oproep heb. Dit terwijl ik al ongeveer een jaar KPN klant ben. 

Tja, het bekende vinkje “eigen nummer” wat nu aanstaat bij Vodafone. Wel gek dat het nu ineens weer aanstaat. Want het stond uit want je was wel bereikbaar.

KPN kan dit aansturen bij Vodafone. Ze vergeten het ook heel vaak bij overstappers. Vodafone → kpn mobiel en Ziggo → kpn vast.

Een moderator komt hier nog.

Staan je NAW, klantnummer mobiel, mobiele 06 nummer én laatse 3 cijfers IBAN* in je profiel daarvoor.

*IBAN mag in vakje ‘persoonlijke opmerkingen’.

Vul de gegevens uitsluitend in het profiel in i.v.m. privacy!

https://forum.kpn.com/settings/profile 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @beauverbruggen! Heel gek dat dit plotseling gebeurt en fijn dat je al wat hulp hebt gehad van de leden hier. 🙂

Ik heb gekeken en zie dat je heel kortgeleden toevallig al contact hierover hebt gehad. 
Bellen is hiervoor sowieso het handigste (via 0800-0402), dus fijn dat het via die weg al gelukt is!

Ik zie dat mijn collega hier een melding voor heeft aangemaakt. Deze wordt binnen 2 werkdagen opgepakt, dus er wordt dan contact met je opgenomen.
Hopelijk is het dan snel weer opgelost!

Ik las :

Gepost woensdag 8 mei 2024 14:55:58
En sinds vorige week vrijdag is er een probleem met voip via ziggo, enkelzijdig spreken.
Heb daar een aantal klanten voor omgerouteerd naar bv de kpn backup lijn.
Bij een andere klant was herstarten van het modem genoeg om het op te lossen.

 

Reageer