Beantwoord

Kan ik KPN mobiel toevoegen aan mijn abonnement?

  • 6 May 2024
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Kan ik mijn kpn mobiel in mijn abonnement zetten

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 8 May 2024, 14:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

In welk abonnement? Bedoeld u in uw MijnKPN account koppelen? 

Ik denk het

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Henmar ,

Kies in de app Mijn KPN voor producten en dan toevoegen. (Helemaal onderin bij voeg ‘m toe.) Het kan ook bij de internetversie van Mijn KPN.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Reputatie 7

Welkom op de community @Henmar, op de manier die Noordzee beschrijft kan je een mobiel abonnement koppelen aan MijnKPN.

Kies in de app Mijn KPN voor producten en dan toevoegen. (Helemaal onderin bij voeg ‘m toe.) Het kan ook bij de internetversie van Mijn KPN.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Dat werkt als je al een mobiel abonnement hebt, als je die nog niet hebt kan je die eerst aanvragen: Telefoons met abonnement.

Zodra het abonnement actief is kan het dan gekoppeld worden.

Reageer