Vraag

Waarom geeft mijn telefoon bij gebruik roaming altijd een melding over mogelijk hoge kosten?

  • 22 April 2024
  • 30 reacties
  • 265 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn roaming staat constant aan immers in de meeste Europese landen zijn de kosten gelijk. Ondanks dat moet ik als ik de grens over ben van de snelweg af omdat er een melding weggedrukt moet worden over het feit dat er hogere kosten kunnen optreden. Mijn vrouw heeft dezelfde instellingen en krijgt die melding niet. Wie weet een oplossing? 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Probeer dit eens :   

 

Zo schakel je pushnotificaties uit op Android

Je kan pushnotificaties bij Android uitzetten door naar Settings > Notifications te gaan. Net als bij iOS kan je bij Android pushnotificaties voor individuele apps uitzetten of een “Do not disturb” modus inschakelen.

Om meldingen van specifieke apps uit te zetten scrol je naar beneden naar Recently sent en druk je daar op More:

Instellingen voor meldingen van apps bij Android
Instellingen voor meldingen van apps bij Android

Op het volgende scherm gebruik je de schakelaars aan de rechterkant om de meldingen van bepaalde apps uit zetten:

Uitschakelen van meldingen van individuele apps in Android

En toch ben ik benieuwd @TonCoev ….

We zijn inmiddels een week verder en misschien ben je alweer de grens over geweest? 
 

Was het uitzetten van meldingen van de app berichten de oplossing? 

Reputatie 1
Badge

Probeer dit eens :   

 

Zo schakel je pushnotificaties uit op Android

Je kan pushnotificaties bij Android uitzetten door naar Settings > Notifications te gaan. Net als bij iOS kan je bij Android pushnotificaties voor individuele apps uitzetten of een “Do not disturb” modus inschakelen.

Om meldingen van specifieke apps uit te zetten scrol je naar beneden naar Recently sent en druk je daar op More:

Instellingen voor meldingen van apps bij Android
Instellingen voor meldingen van apps bij Android

Op het volgende scherm gebruik je de schakelaars aan de rechterkant om de meldingen van bepaalde apps uit zetten:

Uitschakelen van meldingen van individuele apps in Android

En toch ben ik benieuwd @TonCoev ….

We zijn inmiddels een week verder en misschien ben je alweer de grens over geweest? 
 

Was het uitzetten van meldingen van de app berichten de oplossing? 

Zo vaak kom ik niet over de grens . . . Ik er een motorrit aan wagen,  er komt goed weer aan. 

Reputatie 1
Badge

Probeer dit eens :   

 

Zo schakel je pushnotificaties uit op Android

Je kan pushnotificaties bij Android uitzetten door naar Settings > Notifications te gaan. Net als bij iOS kan je bij Android pushnotificaties voor individuele apps uitzetten of een “Do not disturb” modus inschakelen.

Om meldingen van specifieke apps uit te zetten scrol je naar beneden naar Recently sent en druk je daar op More:

Instellingen voor meldingen van apps bij Android
Instellingen voor meldingen van apps bij Android

Op het volgende scherm gebruik je de schakelaars aan de rechterkant om de meldingen van bepaalde apps uit zetten:

Uitschakelen van meldingen van individuele apps in Android

En toch ben ik benieuwd @TonCoev ….

We zijn inmiddels een week verder en misschien ben je alweer de grens over geweest? 
 

Was het uitzetten van meldingen van de app berichten de oplossing? 

Zo vaak kom ik niet over de grens . . . Ik er een motorrit aan wagen,  er komt goed weer aan. 

Vandaag in Duitsland geweest mijn aanpassingen hebben niet geholpen

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @TonCoev 

Heb je al eens een zgn. kruistest uitgevoerd? Misschien geeft dat wat duidelijkheid.
Jouw simkaart in de telefoon van jouw vrouw en haar simkaart in jouw toestel.

Blijft het probleem in jouw toestel of verhuist het met de simkaart naar het toestel van jouw vrouw?

Reputatie 1
Badge

Oké, goede tip, dat ga ik onze volgende rit proberen. 

Reageer