Beantwoord

Spotify streamen werkt niet, geen geluid en na 4 seconden gaat hij naar het volgende nummer

  • 28 February 2024
  • 9 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 1

Spotify streamen via de kpn itv+ lukt niet meer.

Ik kan wel inloggen maar het streamen via de app lukt niet. Hij laat geen geluid horen en springt na 4 seconden naar het volgende nummer.

de-installeren van spotify gedaan. kpn itv+ opnieuw opgestart. 

Maar dit heeft niet gewerkt.

Wat kan ik nog doen om het streamen via kpn itv+ te laten werken?

icon

Beste antwoord door Fijneman 1 March 2024, 11:29

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fijneman, welkom op onze community! Ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen bij de TV+ ontvanger en heb er dus ook niet direct een verklaring of oplossing voor. Heb je het in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen?

Reputatie 1

nee nog steeds niet.

 

Reputatie 1

Het probleem is opgelost.

Wat was het probleem:

Mijn spotify die het niet deed over de tv werkt via een vaste kabel.

Ik had via de interene menu van de modem een vast kanaal aan gezet voor wifi op 2.4 als 5 ghz.

Nadat ik niet tot een oplossing kwam heb ik het modem uitgeschakeld en opnieuw aangezet.

De instellingen voor een vast kanaal voor wifi staan nu weer op automatische en hij doet het nu weer wel.

Maar waarom blokkeert hij dan spotify? Dat blijft nog steeds een vraag. Waarom je dan niet een vast kanaal kan kiezen.

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, fijn dat het weer werkt!

Ik heb er ook niet echt een verklaring voor waarom dit gebeurt

Reputatie 1

Dit geldt ook voor intenet bankieren.

Hetzelfde probleem doet zich bij mij voor. Ik krijg het geluid echter niet aan de praat.

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw dat jij hier ook tegenaan loopt @Fmastwijk 😕

Het probleem is opgelost.

Wat was het probleem:

Mijn spotify die het niet deed over de tv werkt via een vaste kabel.

Ik had via de interene menu van de modem een vast kanaal aan gezet voor wifi op 2.4 als 5 ghz.

Nadat ik niet tot een oplossing kwam heb ik het modem uitgeschakeld en opnieuw aangezet.

De instellingen voor een vast kanaal voor wifi staan nu weer op automatische en hij doet het nu weer wel.

De topicstarter van dit topic heeft dit als oplossing gevonden, werkt dit bij jou ook?

Hai Maja,

Nee, helaas niet. Resetten van het modem helpt ook niet.

Heb je nog een andere suggestie?

 

Reputatie 7
Badge +12

Hai Maja,

Nee, helaas niet. Resetten van het modem helpt ook niet.

Heb je nog een andere suggestie?

 

Jammer dat deze oplossing in jouw geval niet heeft gewerkt @Fmastwijk :(
Heb je app Spotify al eens verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd? En heb je ook de tv+ ontvanger al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Reageer